Convocare A.G.A. în data de 08.09.2014

Convocarea Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare a Actionarilor S.C. APAVITAL S.A.

Consiliul de administraţie al S.C. APAVITAL S.A. , convoacă in temeiul art. 117 alin. 1 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, cu  modificările şi completările ulterioare şi ale art. nr. 13 din Actul constitutiv al S.C. APAVITAL S.A. , Adunarea generală ordinară/extraordinară a acţionarilor, pentru data de 08.09.2014, ora 12.00  la Centrul de formare profesională Şorogari din Iaşi str. Spital Paşcanu, pentru toţi acţionarii înregistraţi in registrul acţionarilor la sfârşitul zilei de 01.09.2014   stabilită ca zi de referinţă:

I. Ordinea de zi a adunării generale ordinare este următoarea:

1. Modificarea Anexei 3 la  Dispoziţii Speciale – Partea Comună din Contractul de Delegare a Gestiunii Serviciilor Publice de Alimentare cu Apă şi de Canalizare privind “Indicatorii financiari –punctul 1. Rata profitului (%)” şi “Indicatori manageriali – punctul 1. Populaţia deservită pe angajat” şi va avea următorul conţinut:
 
Indicatori financiari

Rata profitului (%)

Ţinta de performanta

Indicator

2007

2015

2018

2033

Rata Profit (%)

15.9

13

14

15

 

 Nivel minim: In nici unul dintre ani intermediari nivelul acestui indicator nu va cobora sub valoarea din anul ţinta precedent (ex. In perioada 2008-2016 nivelul acestui indicator nu va cobora sub valoarea din anul 2007).

Populaţia deservita pe angajat

Ţinta de performanta

Indicator

2007

2015

2018

2033

Populaţia deservita pe angajat

331

350

350

350

 

 

Nivel minim: In nici unul dintre ani intermediari nivelul acestui indicator nu va cobora sub valoarea din anul ţinta precedent (ex. In perioada 2008-2016 nivelul acestui indicator nu va cobora sub valoarea din anul 2007).

Celelalte prevederi din Anexa 3 – Nivelul indicatorilor financiari si manageriali rămân în vigoare.

 2. Modificarea ţintelor de performanţă din Planul de Administrare 2012-2016 a SC APAVITAL SA şi a obiectivelor şi indicatorilor de performanţă din Contractele de Mandat/de Administrare, după cum urmează:

Nr. crt.

SPECIFICARE

UM

 Nivel mediu programat anul 2016

1

Asigurarea unei rate a profitului înainte de amortizare şi redevenţă

%

13

2

Asigurarea lichidităţii curente

indice

>1

3

Viteza de rotaţie a debitelor-clienţi

zile

70

4

Asigurarea unui raport al populaţiei deservite per angajat

nr. pers.

350

5

Reducerea apei nefacturate

%

40

6

Costuri de exploatare la 1000 de lei venituri din exploatare

lei

980

7

Realizarea rotaţiei stocurilor

zile

30

8

Productivitatea fizică a muncii

mc/sal/an

33.000

9

 Durata medie de remediere a avariilor

zile

3

10

Reducerea consumului de energie electrică în procesul de producere, transport şi distribuţie al apei potabile şi de colectare şi tratare al apelor uzate

Kwh/m3

1,350

 

3. Actualizarea planului de investiţii pentru anul 2014
4. Aprobarea  Raportului semestrial al Societăţii pentru 2014
5. Diverse.

 

II. Ordinea de zi a adunării generale extraordinare este următoarea:

  1. Deschiderea unei sucursale în Republica Moldova      

Documentele şi materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunării, vor fi puse la dispoziţia acţionarilor, la sediul societăţii din municipiul Iaşi, str. M. Costăchescu nr. 6 şi pe pagina proprie de internet a S.C. APAVITAL S.A. www.apavital.ro, începând cu data de 01.09.2014 pana la data de 08.09.2014 orele 9.00.   

Persoanele care reprezintă unitatea administrativ teritorială in calitate de acţionar la data de referinţă, pot exercita dreptul de a participa la adunare, precum şi dreptul la vot personal sau prin reprezentare printr-o altă persoana împuternicită, in baza unei procuri speciale.

Membrii consiliului de administraţie, directorii ori funcţionarii societăţii nu ii pot reprezenta pe acţionari.

Formularele de procura pentru reprezentarea in adunare vor fi puse la dispoziţia acţionarilor la sediul societăţii, începând cu data de  01. 09. 2014  până la data de 05.09.2014 , orele 9.00

Exemplarul original al procurii trebuie transmis societăţii prin depunere la registratură sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire cu cel puţin 48 ore înainte de adunare. Procedurile care nu conţin informaţiile cuprinse in formularul pus la dispoziţie de societate, sau care nu sunt transmise in termenul prevăzut mai sus, nu sunt opozabile societăţii.

Accesul persoanelor reprezentând acţionarii îndreptăţiţi să participe la adunarea generală a acţionarilor este permis prin probarea identităţii acestora cu actul de identitate.

In cazul in care la data de 08.09.2014 nu se întruneşte cvorumul legal şi statutar pentru a valida întrunirea, adunarea generală se convoacă pentru data de 15.09.2014, in acelaşi loc, la aceeaşi oră şi având aceeaşi ordine de zi.

Preşedintele Consiliul de administraţie
Dr. ing. Mihail Doruş