Convocare A.G.A. în data de 15.12.2017

Convocarea Adunării Generale Extraordinare/Ordinare a Acţionarilor APAVITAL S.A.

Consiliul de Administraţie al APAVITAL S.A. , convoacă în temeiul art. 117 alin. 1 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. nr. 13 din Actul Constitutiv al S.C. APAVITAL S.A., Adunarea Generală Extraordinară şi Adunarea Generală Ordinara a Asociaţilor  pentru data de 15.12.2017 orele 10,00, la sediul societăţii dinIaşi, str. M. Costăchescu nr.6, Sala Albastră, et. 2 pentru toţi acţionarii înregistraţi în Registrul acţionarilor la sfârşitul zilei de 01.12.2017 stabilită ca zi de referinţă ,

A.       Ordinea de zi a Adunării Generale Extraodinare este următoarea:

                        I.   Aprobarea actualizării Actului Constitutiv al APAVITAL  S.A ca urmare a completărilor și modificărilor următoare:

Art. 1 Aprobarea completării obiectului secundar de activitate al societății cu următoarele coduri CAEN: 2399, 2511, 3313, 4120, 4211, 4222, 4313, 4331, 4332 , 4939, 5224, 7711, 7712.

Art. 2 Aprobarea modificării următoarelor articole din Actul Constitutiv al APAVITAL S.A:

  • Art. 5.2  va avea următorul conținut:

“Obiectul de activitate principal nu poate fi modificat sau completat pe toată durata derulării Contractului de Delegare.”

  • Art. 10.9  va avea următorul conținut:

“Mărirea capitalului social prin majorarea valorii nominale a acţiunilor poate fi hotărâtă numai cu votul tuturor acţionarilor, în afară de cazul când este realizată prin încorporarea rezervelor, beneficiilor sau primelor de emisiune.”

  • Art. 12.1 va avea următorul conținut:

“ Adunarea Generală a Acţionarilor este organul de conducere al Societăţii. Adunarea Generală a Acţionarilor poate fi ordinară sau extraordinară. Adunările Generale Ordinare au loc cel puţin o dată pe an, în cel mult 5 (cinci) luni de la încheierea exerciţiului financiar, pentru a aproba sau  modifica situaţiile financiare anuale,  a stabili bugetul de venituri şi cheltuieli şi, după caz, programul de activitate pe exerciţiul financiar următor, respectiv de a aproba strategia propusă de Consiliul de Administraţie al societăţii.”

  • Art. 12.2 litera g va avea următorul conținut:

          „g) de a numi auditorul financiar pentru o perioadă de minim 3 ani, după contractarea serviciilor acestuia în conformitate cu prevederile Legii 99/2016 a achizițiilor publice sectoriale”

  • Art. 12.2 litera h va avea următorul conținut:

             “de a aproba Bugetul de venituri şi cheltuieli propus de Consiliul de Administraţie pentru exerciţiul financiar următor”

  • la Art. 12.3 se adaugă litera k) ce va avea următorul conţinut:

            “k) extindererea/restrângerea obiectului  de activitate secundar al societății”

  • Art.12.5 va avea următorul conţinut:

“Adunarea Generală Extraordinară  deleagă Consiliului de Administraţie atribuţiile prevăzute la alin. (3) lit. b), e) și k).”

  • Art.13.2 va avea următorul conţinut:

“Convocările vor fi transmise prin scrisoare transmisă pe cale electronică, având încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică extinsă, expediată cu cel puţin 30 de zile înainte de data ţinerii adunării, menţionând data exactă, locul şi ordinea de zi a şedinţei, cu indicarea explicită a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor Adunării , la adresa indicată de acționar. Schimbarea adresei nu poate fi opusă societăţii, dacă nu i-a fost comunicată în scris de acţionar. ”

  • Art.13.4 din va avea următorul conţinut:

“ Dacă ordinea de zi conţine propuneri de modificare a Actului constitutiv, convocarea trebuie să cuprindă în întregime textul acestor propuneri. ”

  • Art. 14.2 va avea următorul conţinut:

           “Preşedintele Adunării Generale a Acţionarilor va numi dintre angajaţii societăţii, unul sau mai mulţi secretari tehnici. Secretarul va nota şi înregistra Acţionarii care sunt prezenţi sau reprezentaţi şi Acţionarii care sunt absenţi, redactând o listă de prezenţă. Secretarul va întocmi procesul verbal al şedinţei. ”

  • Art. 16.8 va avea următorul conţinut:

           “Consiliul de Administraţie este convocat de către Preşedinte sau la cererea motivată a cel puţin 2 (doi) dintre membri săi. Convocarea pentru întrunirea ședinței  Consiliului de Administraţie va fi transmisă membrilor Consiliului de administrație prin e-mail, la adresele indicate de către acestia sau telefonic, cu cel puţin 7 (şapte) zile în avans. Aceasta va cuprinde informții cu privire la data şi locul şedinţei, aranjamentele cu privire la o conferinţa telefonică, după caz, şi ordinea de zi. ”

  • Art. 17.1 lit. e va avea următorul conţinut:

           “prezintă anual Adunării Generale a Acţionarilor, în termen de maxim 5 (cinci) luni de la încheierea exerciţiului financiar, raportul cu privire la activitatea societăţii, bilanţul şi contul de profit şi pierderi. ”

  • Art. 17.1 lit. f va avea următorul conținut:

“solicită avizul conform Asociației în vederea supunerii spre aprobarea Adunării Generale a societatii  a programului de activitate și strategiei societății.”

  • Art. 19.1  va avea următorul conţinut:

“Situaţiile financiare ale Societăţii vor fi auditate de un Auditor Financiar, numit de Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor.”

  • Art. 20.1 va avea următorul conţinut:

           “Exerciţiul financiar al Societăţii începe la 1 ianuarie şi se termină pe 31 decembrie al fiecărui an. ”

  • Art. 20.3 va avea următorul conţinut:

           “Situaţiile financiare anuale trebuie supuse aprobări Adunării Generale a acţionarilor în termenul prevăzut de legea română. Situaţiile financiare anuale, precum şi raportul administratorilor şi al auditorului financiar vor putea fi consultate de acţionari, la sediul social al Societăţii, în interiorul termenului de 15 zile dinaintea datei Adunării Generale convocate pentru aprobarea lor. Acţionarii vor putea cere copii ale acestora, pe cheltuiala lor. Administratorii sunt obligaţi să depună la Direcţia Generală a Finanţelor Publice, în termen de 15 (cincisprezece) zile de la aprobarea lor de către Adunarea Generală, o copie a situaţiilor financiare anuale împreună cu raportul administratorilor, raportul auditorului financiar, precum şi procesul verbal al Adunării Generale. Situațiile financiare anuale se publică în „Monitorul Oficial” al României, pe cheltuiala Societăţii.. ”

  • Art. 23.1 va avea următorul conţinut:

           “ În caz de dizolvare, lichidarea Societăţii se va face în condiţiile prevăzute de lege, respectiv Titlul VII, capitolul 3 din Legea nr. 31/l990 sau orice alte prevederi legale în vigoare la data lichidării. ”

  • Aprobarea eliminării din conținutul Actului Constitutiv a art. 10.7. și a art. 19.4.

                       II.   Participarea APAVITAL SA în calitate de membru fondator la constituirea ASOCIAŢIEI ACVO.

                     III.   Participarea APAVITAL SA la constituirea patrimoniului ASOCIAŢIEI ACVO cu suma de 200 lei.

                     IV.   Aprobarea modificărilor la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare încheiat între ARSACIS şi APAVITAL S.A, conform Actelor Adiţionale nr. 21 si 22.

                      V.   Diverse

 

B.        Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare este următoarea:

  • Aprobarea efectuarii auditului statutar al situatiilor financiare anuale de catre firma de audit selectata conform prevederile Legii 99/2016 a achizițiilor publice sectoriale.
  • Aprobarea  Raportului semestrial al APAVITAL S.A  pentru 2017.
  • Diverse

 

Documentele şi materialele informative referitoare la ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare/Ordinare, sunt puse la dispoziţia acţionarilor, la sediul societăţii din municipiul Iaşi, str. M. Costăchescu nr. 6 şi pe pagina proprie de internet a S.C. APAVITAL S.A. www.apavital.ro.

Persoanele interesate pot obţine, la cerere, copii ale acestor documente.

Persoanele desemnate ca reprezentant in Adunarea Generala a Actionarilor, pot exercita dreptul de a participa la adunare, precum şi dreptul la vot personal  sau prin reprezentare printr-o altă persoana autorizată, în baza unei procuri speciale.

Membrii consiliului de administraţie, directorii ori funcţionarii societăţii nu îi pot reprezenta pe acţionari.

Formularele de procură pentru reprezentarea în adunare vor fi puse la dispoziţia acţionarilor la sediul societăţii si pe adresele de e-mail ale actionarilor.

Accesul persoanelor reprezentând acţionarii îndreptăţiţi să participe la adunarea generală a acţionarilor este permis prin probarea identităţii acestora cu actul de identitate.

În cazul în care la data de 15.12.2017 nu se întruneşte cvorumul legal şi statutar pentru a valida întrunirea, Adunarea generală extraordinara  se convoacă pentru data de 03.01.2018, în acelaşi loc, la aceeaşi oră şi având aceeaşi ordine de zi.

Presedinte Consiliul de Administraţie,

Dr. Ing. Mihail Doruș