CONVOCAREA
ADUNĂRII GENERALE ORDINARE ȘI EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR APAVITAL S.A.
Președintele Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A., în temeiul prevederilor art. 117 din Legea societăților nr. 31/1990, ale art. 12.2. și ale art. 13 din Actul constitutiv al APAVITAL S.A. și ale O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, convoacă Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a acționarilor, pentru data de19.05.2021, orele 10:00, respectiv orele 10:30, la sediul societății din Iași, str. Mihail Costăchescu nr. 6, Sala Albastră, et. 2, jud. Iași, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul acționarilor la sfârșitul zilei de 01.05.2021, stabilită ca zi de referință.
A. Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare este următoarea:
I. Aprobarea situaţiilor financiare ale APAVITAL S.A., încheiate la data de 31.12.2020;
II. Aprobarea repartizării profitului net al anului 2020, în valoare de 7.843.404 lei, pe următoarele destinații:
- Rezervă legală – 530.025 lei
- Fond dezvoltare – 7.313.379 lei
III. Numirea Societății de Contabilitate, Expertiză și Consultanță Contabilă S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în București, Șoseaua Mihai Bravu nr. 90 – 96, Sector 2, având J 40/23240/1994, CIF RO 6636954, membru al Camerei Auditorilor Financiari din România cu număr de autorizație 227/02.07.2002, înregistrată în Registrul Public Electronic cu numărul FA227, în calitate de Auditor financiar al societății, pe o perioadă de 3 ani, de la 10.12.2020 la 10.12.2023.
IV. Diverse.
B. Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare este următoarea:
I. Aprobarea majorării capitalului social al APAVITAL M S.A – persoană juridică moldovenească, cu sediul în MD-2075, Mircea cel Bătrîn bd., 21, Mun. Chișinău, Republica Moldova, având număr de identificare de stat și cod fiscal (IDNO) 1014600040721, cu suma de 100.000 lei moldovenești, prin emisiunea suplimentară a 1.000 acțiuni ordinare nominative, cu valoare nominală de 100 lei fiecare, prin aport în numerar, sumă ce va fi constituită și vărsată integral, prin virament bancar, de către acționara unică APAVITAL S.A.
Urmare a majorării capitalului social, conform prevederilor de la Punctul I, capitalul social al APAVITAL M S.A. este în valoare de 120.000 lei moldovenești, împărțit în 1.200 acțiuni ordinare nominative, fiecare în valoare nominală de 100 lei, de aceeași clasă de vot;
II. Împuternicirea domnului Director General – dr. ing. Mihail Doruș să reprezinte societatea Apavital S.A. la Adunarea Generală a Acționarilor Apavital M S.A;
III. Împuternicirea domnului dr. ing. Mihail Doruș, în calitate de Director general al APAVITAL S.A., să mandateze pe doamna Gasnaş Ecaterina să reprezinte persoana juridică română APAVITAL S.A. în fața tuturor organelor competente de pe teritoriul Republicii Moldova, inclusiv la Camera Înregistrării de Stat, la Comisia Națională a Pieței Financiare, la băncile comerciale, în fața Notarului Public, Primării, Prețuri, Inspectoratul Fiscal de Stat, ÎS STATISTICA, Casa Națională Asigurări Sociale, Casa Națională Asigurări în Medicină, Camera de licențiere, etc., pentru întocmirea, semnarea și înregistrarea Actelor modificatoare ale societății APAVITAL M S.A., inclusiv pentru majorarea capitalului social al societății, în conformitate cu Hotărârea ce se va emite în acest sens, cu următoarele drepturi: să întocmească/redacteze, să semneze toate documentele necesare pentru îndeplinirea mandatului, să înregistreze la Agenția Serviciilor Publice orice modificare a Actelor constitutive ale APAVITAL M S.A., să ridice documentele și adeverințele necesare, să îndeplinească toate acțiunile și formalitățile legale, să achite taxe necesare, să depună, să înregistreze și să ridice toate actele necesare și să semneze oriunde va fi necesar, în limitele mandatului, semnătura sa fiind opozabilă societății mandante APAVITAL SA;
IV. Aprobarea formei consolidate a Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă și canalizare, încheiat între ARSACIS, în calitate de Autoritate Delegantă, în numele și pe seama unităților administrativ teritoriale membre, și APAVITAL S.A, în calitate de Operator, ce cuprinde modificările aduse acestuia prin Actele adiționale nr. 1 – 41;
V. Imputernicirea domnului Director General al APAVITAL S.A – dr. ing. Mihail Doruș sa semneze Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă și canalizare, in forma consolidata;
VI. Aprobarea Raportului APAVITAL S.A privind Politica Managementului de risc și Monitorizarea riscului pentru anul 2020;
VII. Aprobarea Raportului APAVITAL S.A privind respectarea dispozițiilor legale ale normelor etice, sociale și de mediu și a dispozițiilor de audit extern pentru anul 2020;
VIII. Aprobarea Raportului de activitate al APAVITAL S.A, pentru anul 2020, raport intocmit in conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
IX. Diverse.
Documentele și materialele informative referitoare la Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare și la Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare vor fi puse la dispoziția acționarilor, la sediul societății din Municipiul Iași, str. M. Costăchescu nr. 6, jud. Iași și pe pagina proprie de internet a APAVITAL S.A. - www.apavital.ro.
Persoanele interesate pot obține, la cerere, copii ale acestor documente.
Acționarii pot vota în Adunarea Generală a Acționarilor personal, prin reprezentare de către o altă persoană autorizată, în baza unei procuri, prin corespondență sau prin mijloace electronice.
Membrii Consiliului de administrație, directorii ori angajații societății nu îi pot reprezenta pe acționari.
Accesul persoanelor reprezentând acționarii îndreptățiți să participe la Adunarea Generală a Acționarilor este permis prin probarea identității acestora cu actul de identitate și cu prezentarea procurii de reprezentare.
În cazul în care la data de 19.05.2021, la orele stabilite, nu se întrunește cvorumul legal și statutar pentru a valida ședințele, Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor se convoacă pentru data de 20.05.2021, orele 10:00, respectiv orele 10:30, la aceeași adresă, cu aceleași ordini de zi.
Președintele Consiliului de Administrație,
Prof. Univ. Dr. Ing. Alexandru Salceanu