Convocare A.G.A. în data de 20.02.2012

Consiliul de administrație al S.C. APAVITAL S.A.

convoacă în temeiul art. 117 alin. 1 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. nr. 13 din Actul constitutiv al S.C. APAVITAL S.A., Adunarea generală extraordinară a acţionarilor, pentru data de 20.02.2012 orele 10,30 în Sala mare de Şedinţe a Prefecturii Iaşi, pentru toti acţionarii înregistraţi în registrul acţionarilor la sfârșitul zilei de 15.02.2012 stabilită ca zi de referinţă.

 

Ordinea de zi a adunării este următoarea:

  1. Aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al S.C.APAVITAL S.A. pe anul 2012
  2. Aprobarea Planului de investiţii din surse proprii pentru anul 2012.
  3. Aprobarea Planului de investiţii din fondul de coeziune pentru anul 2012.
  4. Aprobarea Programului anual al achiziţiilor publice de utilaje independente pentru anul 2012.
  5. Aprobarea Indicatorilor specifici de fundamentare a fondului de salarii, pentru anul 2012;
  6. Aprobarea indicatorilor de performanţă ai directorului general al S.C.APAVITAL S.A. pe anul 2012, stabiliţi în conformitate cu Contractul de mandat nr.11779/4139/22.05.2008.
  7. Informare privind cofinanţarea proiectului de investiţii pentru modernizarea infrastructurii de apă şi de apă uzată la nivelul judeţului Iaşi, finanţat de Fondul de Coeziune în cadrul POS Mediu;
  8. Informare privind stadiul implementării proiectului de investiţii pentru modernizarea infrastructurii de apă şi de apă uzată la nivelul judeţului Iaşi, finanţat din Fondul de Coeziune în cadrul POS Mediu;
  9. Aprobarea înfiinţări unor puncte de lucru al S.C.APAVITAL S.A în comunele Rediu,Tomeşti, Ciohorăni, Balş şi Ion Neculce, judeţul Iaşi.
  10. Desemnarea membrilor consiliului de administraţie al S.C.APAVITAL S.A.

 

Documentele şi materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunarii, vor fi puse la dispoziţia acţionarilor, la sediul societăţii din municipiul Iasi, str. M. Costăchescu nr. 6 şi pe pagina proprie de internet a S.C. APAVITAL S.A. www.apavital.ro, incepând cu data de 15.02.2012 pana la data de 20.02.2012 orele 9.00.
Persoanele interesate pot obţine, la cerere, copii ale acestor documente.
Persoanele care reprezintă unitatea administrativ teritorială in calitate de acţionar la data de referinţă, pot exercita dreptul de a participa la adunare, precum şi dreptul la vot personal  sau prin reprezentare printr-o altă persoana autorizată, in baza unei procuri speciale.
Membrii consiliului de administraţie, directorii ori funcţionarii societăţii nu ii pot reprezenta pe acţionari.
Formularele de procura pentru reprezentarea in adunare vor fi puse la dispoziţia acţionarilor la sediul societatii, incepând cu data de 15.02.2012 până la data de 20.02.2012, orele 9.00
Exemplarul original al procurii trebuie transmis societăţii prin depunere la registratură sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire cu cel putin 48 ore inainte de adunare. Procedurile care nu conţin informaţiile cuprinse in formularul pus la dispoziţie de societate, sau care nu sunt transmise în termenul prevăzut mai sus, nu sunt opozabile societăţii.
Accesul persoanelor reprezentand acţionarii indreptaţiţi să participe la adunarea generală a acţionarilor este permis prin probarea identităţii acestora cu actul de identitate.
In cazul în care la data de 20.02.2012 nu se întruneşte cvorumul legal şi statutar pentru a valida întrunirea, adunarea generală se convoacă pentru data de 15.03.2012, în acelaşi loc, la aceeaşi oră şi având aceeaşi ordine de zi.

 

Preşedintele Consiliul de administraţie
Dr. ing. Ion Toma