Convocare A.G.A. în data de 22.11.2019

Convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Acţionarilor APAVITAL S.A. 

Preşedintele Consiliului de Administraţie al APAVITAL S.A., convoacă în temeiul prevederilor art. 117 alin. 1 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, cu modificările şi completările ulterioare, ale art.12.2 şi ale art.13 din Actul Constitutiv al APAVITAL S.A, Adunarea Generală Ordinară si Extraordinara a acţionarilor, pentru data de 22.11.2019 orele 10,00, la sediul societăţii din Iaşi, str. M. Costăchescu nr.6, Sala Albastră, et.2 pentru toţi acţionarii înregistraţi în Registrul acţionarilor la sfârşitul zilei de 01.11.2019 stabilită ca zi de referinţă:

A. Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare este următoarea:

  1. Aprobarea contractării de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare a unui împrumut în suma de 25.000.000 Euro, reprezentând contravaloarea cofinanțării APAVITAL S.A, pentru derularea „Proiectului Regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din Judeţul Iaşi, în perioada 2014 -2020”, finanțat de Uniunea Europeana prin Programul POIM;
  2. Aprobarea împuternicirii domului Director General al APAVITAL S.A – dr.ing.Ion Toma să negocieze şi să semneze Contractul de finanțare, Contractul de credit, Contractul privind Contul de Rezerva al Serviciului Datoriei, orice modificări sau completări convenite de părțile contractante sau orice documente referitoare la derularea Contractelor mai sus  menționate, precum şi orice alte înscrisuri, notificări, cereri, corespondenţă ş.a, ce trebuie  semnate şi comunicate în baza sau în legătură cu, ori pentru punerea în executare a Contractelor;
  3. Aprobarea împuternicirii domului Director General al APAVITAL S.A – dr. ing. Ion Toma să semneze în numele şi pentru APAVITAL S.A, Declarația de Angajament şi Declarația de Eligibilitate, privind cofinanțarea „Proiectului Regional de dezvoltare a infrastructurii de apă  şi apă uzată din Județul Iasi, în perioada 2014 -2020”, finanțat de Uniunea Europeana prin Programul POIM;
  4. Aprobarea Raportului semestrial de activitate al APAVITAL S.A, pentru anul 2019 elaborat de către Consiliul de Administrație al societății. 
  5. Diverse.

 

B.    Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare este următoarea:

  1. Aprobarea modificărilor la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare încheiat între ARSACIS şi APAVITAL S.A, conform Actului Adiţional nr.26,  Actului adiţional nr.27, Actului adiţional nr.28, Actului adiţional nr.29,  Actului adiţional nr.30, Actului adiţional nr.31.
  2. Diverse.

 

Documentele şi materialele informative referitoare la Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare si Extraordinare vor fi puse la dispoziţia acţionarilor, la sediul societăţii din Municipiul Iaşi, str. M. Costăchescu nr. 6 şi pe pagina proprie de internet a APAVITAL S.A. www.apavital.ro.

Persoanele interesate pot obţine, la cerere, copii ale acestor documente.

Acţionarii pot vota în Adunarea Generală a Acţionarilor personal, prin reprezentare de către o altă persoana autorizată, în baza unei procuri speciale, prin corespondenţă sau prin mijloace electronice. 

Membrii Consiliului de administrație, directorii ori funcţionarii societăţii nu îi pot reprezenta pe acționari.

Accesul persoanelor reprezentând acţionarii îndreptăţiţi să participe la Adunarea Generală  a Acționarilor este permis prin probarea identităţii acestora cu actul de identitate.

În cazul în care la data de 22.11.2019 nu se întrunește cvorumul legal şi statutar pentru a valida sedinta, Adunarea Generală Ordinara si Extraordinara a Acționarilor  se convoacă pentru data de  09.12.2019, în același loc, la aceeaşi oră şi având aceeaşi ordine de zi.

Președintele Consiliului de Administrație, 

Dr. ing. Mihail Dorus