Convocare A.G.A. în data de 26.03.2021

CONVOCAREA

ADUNĂRII GENERALE ORDINARE ȘI EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR APAVITAL S.A.

 

 

Președintele Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A., în temeiul prevederilor art. 117 din Legea societăților nr. 31/1990, ale art. 12.2. și ale art. 13 din Actul constitutiv al APAVITAL S.A. și ale O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, convoacă Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a acționarilor, pentru data de  26.03.2021, orele 10:00, respectiv orele 10:30, la sediul societății din Iași, str. Mihail Costăchescu nr. 6, Sala Albastră, et. 2, jud. Iași, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul acționarilor la sfârșitul zilei de 01.03.2021 stabilită ca zi de referință.

                                       

A. Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare este următoarea:

  1. Aprobarea  Bugetului de venituri și cheltuieli, inclusiv a Programului de investiții, dotări și sursele de finanțare pentru anul 2021 și estimările pentru anii 2022- 2023;
  2. Aprobarea Programului anual al achizițiilor publice – Lista mijloacelor fixe,  pentru anul 2021;
  3.  Aprobarea  Programului de revizii și reparații pentru 2021;
  4.  Aprobarea Programului de lucrări de reparații curente la clădiri pentru anul 2021;
  5.  Aprobarea  Indicatorilor de performanță și manageriali estimați pentru anul 2021;
  6.  Aprobarea  Planului financiar pentru anii 2021-2025;
  7. Aprobarea Raportului Comitetului de nominalizare și remunerare al Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A. pentru anul 2020;
  8. Aprobarea Raportului Comitetului de audit al Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A. pentru anul 2020;
  9. Diverse.

 

B. Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare este următoarea:

I. Aprobarea Actelor adiționale nr.39 si nr.40 la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare nr. 48/2009, incheiat intre ARSACIS, in calitate de Autoritate Deleganta si APAVITAL S.A.

II. Diverse.

 

       Documentele și materialele informative referitoare la Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare și la Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare vor fi puse la dispoziția acționarilor, la sediul societății din Municipiul Iași, str. M. Costăchescu nr. 6, jud. Iași și pe pagina proprie de internet a APAVITAL S.A. www.apavital.ro.

        Persoanele interesate pot obține, la cerere, copii ale acestor documente.

        Acționarii pot vota în Adunarea Generală a Acționarilor personal, prin reprezentare de către o altă persoană autorizată, în baza unei procuri, prin corespondență sau prin mijloace electronice.

        Membrii Consiliului de administrație, directorii ori angajații societății nu îi pot reprezenta pe acționari.

         Accesul persoanelor reprezentând acționarii îndreptățiți să participe la Adunarea Generală a Acționarilor este permis prin probarea identității acestora cu actul de identitate.

         În cazul în care la data de 26.03.2021, la orele stabilite, nu se întrunește cvorumul legal și statutar pentru a valida ședințele, Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor se convoacă pentru data de 29.03.2021, orele 10:00, respectiv orele 10:30, la aceeași adresă, cu aceleași ordini de zi.

 

Președintele Consiliului de Administrație,

Prof.Univ. dr. ing.Alexandru Salceanu