Convocare A.G.A. în data de 30.01.2020

Convocarea Adunării Generale Ordinare și Extraordinare a Acționarilor APAVITAL S.A.

 

Președintele Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A., în temeiul prevederilor art. 117 din Legea societăților nr. 31/1990, ale art. 12.2. și ale art. 13 din Actul constitutiv al APAVITAL S.A. și ale O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, convoacă Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a acționarilor, pentru data de 30.01.2020, orele 10:00, respectiv orele 10:30, la sediul societății din Iași, str. Mihail Costăchescu nr. 6, Sala Albastră, et. 2, jud. Iași, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul acționarilor la sfârșitul zilei de 01.01.2020 stabilită ca zi de referință.

Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare este următoarea:

  1. Aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2020 şi estimările pentru anii 2021 - 2022;
  2. Aprobarea Programul de investiţii, dotări şi sursele de finanţare pentru anii 2020 – 2022;
  3. Aprobarea Programului anual al achiziţiilor publice(mijloace fixe) pentru anul 2020;
  4. Aprobarea Programului de revizii şi reparaţii pentru 2020;
  5. Aprobarea Programului de lucrări de reparaţii curente la clădiri pentru anul 2020;
  6. Aprobarea Indicatorilor de performanță şi manageriali estimaţi pentru anul 2020;
  7. Aprobarea Planului financiar pentru anii 2020-2024;
  8. Numirea administratorilor, membri ai Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A., conform prevederilor art. 29 alin. 9 din O.U.G. nr. 109/2011 și art. 16.3 din Actul constitutiv, pe o perioadă de 4 ani, începând cu data de 21.02.2020;
  9. Alegerea Președintelui Consiliului de administrație, din rândul Administratorilor numiți conform punctului I de mai sus, în conformitate cu prevederile art. 16.4 din Actul constitutiv al APAVITAL S.A;
  10. Aprobarea remunerației fixe a administratorilor, membri în Consiliul de Administrație al APAVITAL S.A., conform prevederilor art. 29 alin. 11 din O.U.G. nr. 109/2011;
  11. Aprobarea formei Contractului de mandat ce urmează a fi încheiat cu noii administratori, membri ai Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A., conform prevederilor art. 29 alin. 11 din O.U.G. nr. 109/2011;
  12. Împuternicirea persoanelor care vor semna Contractele de mandat ce se vor încheia cu noii administratori, membri ai Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A;
  13. Diverse.

 

Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare este următoarea:

      I. Aprobarea actualizării Actului Constitutiv al APAVITAL S.A. cu modificările și completările următoare:

- se modifică art. 16.1., după cum urmează:

„Societatea este administrată de un Consiliu de Administrație format dintr-un număr de cinci până la nouă administratori executivi și neexecutivi. Numirea noilor membri ai Consiliului de Administrație („Administratorii”) este temporară și revocabilă. Persoanele numite în calitate de Administratori trebuie să accepte expres numirea. Pe durata îndeplinirii mandatului, administratorii nu pot încheia cu societatea un contract de muncă. În cazul în care administratorii au fost desemnați dintre salariații societății, contractul individual de muncă este suspendat pe perioada mandatului";

- se modifică art. 16.5. în sensul menționării datelor de identificare ale noilor administratori, membri ai Consiliului de administrație, respectiv a numelui, prenumelui, calității în Consiliul de administrație, codului numeric personal, domiciliului, seriei, numărului și emitentului cărților de identitate ale administratorilor numiți conform punctului 1 al ordinii de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor convocate;

- se modifică art. 16.6., după cum urmează:

„În cazul încetării mandatului unuia sau a unora dintre membrii Consiliului de Administrație, selecția noilor membri se poate face din lista scurtă alcătuită în procesul de selecție conform prevederilor art. 2 pct. 10 din O.U.G. nr. 109/2011, dacă această listă include persoane care nu au fost numite ca membri ai consiliului de administrație. Selecția și numirea noilor membri se face de

către Adunarea generală ordinară a acționarilor, convocată cu respectarea dispozițiilor legale și statutare. Mandatul administratorilor numiți ca urmare a încetării, sub orice formă, a mandatului administratorilor inițiali coincide cu durata rămasă din mandatul administratorului care a fost înlocuit";

- se completează art. 17.1. lit. n) și o), după cum urmează:

„n) stabilește și verifică funcționarea sistemului de control intern/managerial, implementarea politicilor contabile și realizarea planificării financiare;"

„o) supraveghează și evaluează activitatea directorilor, verifică execuția contractelor de mandat ale acestora;"

      II. Diverse.

 

Documentele și materialele informative referitoare la Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare și la Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare vor fi puse la dispoziția acționarilor, la sediul societății din Municipiul Iași, str. M. Costăchescu nr. 6, jud. Iași și pe pagina proprie de internet a APAVITAL S.A. www.apavital.ro.

Persoanele interesate pot obține, la cerere, copii ale acestor documente.

Acționarii pot vota în Adunarea Generală a Acționarilor personal, prin reprezentare de către o altă persoană autorizată, în baza unei procuri speciale, prin corespondență sau prin mijloace electronice.

Membrii Consiliului de administrație, directorii ori angajații societății nu îi pot reprezenta pe acționari.

Accesul persoanelor reprezentând acționarii îndreptățiți să participe la Adunarea Generală a Acționarilor este permis prin probarea identității acestora cu actul de identitate.

În cazul în care la data de 30.01.2020, la orele stabilite, nu se întrunește cvorumul legal și statutar pentru a valida ședințele, Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor se convoacă pentru data de 31.01.2020, orele 10:00, respectiv orele 10:30, la aceeași adresă, cu aceleași ordini de zi.

Președintele Consiliului de Administrație,

Dr. Ing. Mihail Doruș