Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor S.C. APAVITAL S.A.
Consiliul de administraţie al S.C. APAVITAL S.A. convoacă in temeiul art. 117 alin. 1 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. nr. 13 din Actul constitutiv al S.C. APAVITAL S.A., Adunarea generală ordinară a acţionarilor, pentru data de 31.03.2017 orele 10,00, la sediul societăţii din Iaşi, str. M. Costăchescu nr.6, Sala Albastră et.2 pentru toţi acţionarii înregistraţi in registrul acţionarilor la sfârşitul zilei de 01.03.2017 stabilită ca zi de referinţă:
Ordinea de zi a adunării ordinare este următoarea:
- Dezbaterea şi aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2017 şi estimările pentru anii 2018 – 2019;
- Dezbaterea şi aprobarea Programul de investiţii, dotări şi sursele de finanţare pentru anii 2017 – 2019;
- Dezbaterea şi aprobarea Programului anual al achiziţiilor publice (mijloace fixe) pentru anul 2017;
- Dezbaterea şi aprobarea Programului de revizii şi reparaţii pentru 2017;
- Dezbaterea şi aprobarea Programului de lucrări de reparaţii curente la cladiri pentru anul 2017;
- Dezbaterea şi aprobarea Indicatorilor financiari şi manageriali estimaţi pentru anul 2017;
- Dezbaterea şi aprobarea Planului financiar pentru anii 2017-2021;
- Dezbaterea şi aprobarea Raportului semestrial pe anul 2016 cu privire la activitatea de administrare a societăţii;
- Dezbaterea şi aprobarea Raportului anual 2016, elaborat de Comitetul de nominalizare şi remunerare al Consiliului de Administraţie APAVITAL;
- Dezbaterea şi aprobarea Raportului anual 2016, elaborat de Comitetul de Audit al Consiliului de Administraţie APAVITAL;
- Aprobarea Actului Aditional nr.18 la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare, incheiat intre ARSACIS in calitate de Autoritate Deleganta si APAVITAL S.A in calitate de Operator Regional.
- Diverse.
Documentele şi materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunării, vor fi puse la dispoziţia acţionarilor, la sediul societăţii din municipiul Iasi, str. M. Costăchescu nr. 6 şi pe pagina proprie de internet a S.C. APAVITAL S.A. www.apavital.ro, începând cu data de 24.03.2017 pana la data de 30.03.2017 orele 9.00.
Persoanele interesate pot obţine, la cerere, copii ale acestor documente.
Persoanele care reprezintă unitatea administrativ teritorială in calitate de acţionar la data de referinţă, pot exercita dreptul de a participa la adunare, precum şi dreptul la vot personal sau prin reprezentare printr-o altă persoana autorizată, in baza unei procuri speciale.
Membrii consiliului de administraţie, directorii ori funcţionarii societăţii nu ii pot reprezenta pe acţionari.
Formularele de procura pentru reprezentarea in adunare vor fi puse la dispoziţia acţionarilor la sediul societăţii, începând cu data de 24.03.2017 până la data de 30.03.2017, orele 9.00.
Exemplarul original al procurii trebuie transmis societăţii prin depunere la registratură sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire cu cel puţin 48 ore înainte de adunare. Procurile care nu conţin informaţiile cuprinse in formularul pus la dispoziţie de societate, sau care nu sunt transmise in termenul prevăzut mai sus, nu sunt opozabile societăţii.
Accesul persoanelor reprezentând acţionarii îndreptăţiţi să participe la adunarea generală a acţionarilor este permis prin probarea identităţii acestora cu actul de identitate.
In cazul in care la data de 31.03.2017 nu se întruneşte cvorumul legal şi statutar pentru a valida întrunirea, adunarea generală se convoacă pentru data de 14.04.2017, in acelaşi loc, la aceeaşi oră şi având aceeaşi ordine de zi.
Preşedinte Consiliul de Administraţie,
Dr. ing. Mihail Dorus