ApaVital suspendă activitatea biroului de primire/eliberare documente la sediul din Iași
30 octombrie 2020 Media

În perioada 2 noiembrie – 13 noiembrie 2020 (inclusiv), ApaVital suspendă activitatea biroului de primire/eliberare a documentelor de la sediul societății din Iași, strada Mihai Costăchescu nr. 6.

În această perioadă, activitatea biroului de primire/eliberare a documentelor se va desfășura exclusiv online, solicitările de depunere/eliberare a avizelor și a proiectelor pentru apă și canalizare urmând a fi trimise pe adresa de e-mail avize@apavital.ro. Pe site-ul societății noastre, la rubrica “Cum devin client”, găsiți detalii privind actele necesare pentru obținerea unui aviz sau a unui proiect, precum și formularele necesare.

Activitatea de registratură și casieria vor funcționa după programul normal, însă utilizatorii au și posibilitatea de a trimite solicitări/sesizări/reclamații prin intermediul adresei de e-mail contact@apavital.ro, sau de a face plăți online, direct pe site-ul nostru, www.apavital.ro.

Reamintim că utilizatorii ApaVital mai au la dispoziție și peste 1.000 de locații în care pot efectua plăți în numerar ale facturilor de apă și canalizare, aceste locații fiind distribuite relativ echilibrat pe teritoriul județului Iași. Este vorba despre punctele de plată Pay Zone (aflate în sute de magazine), de locațiile WESTACO, aflate în diverse benzinării (OMV, Petrom) sau în supermarket-uri (locațiile INMEDIO), de sucursalele CREDITCOOP, de locațiile Un-doi Centru de plăți, de sucursalele instituțiilor bancare, care oferă o generoasă ofertă de instrumente bancare prin intermediul cărora puteți efectua plățile. De asemenea, se pot efectua plăți și prin intermediul aplicației informatice PAGO.

Pentru informații suplimentare puteți apela Centrul de contact ApaVital la numărul de telefon 0232.969.