Convocare A.G.A. în data de 16.05.2024

 

ADUNĂRII GENERALE ORDINARE ȘI EXTRAORDINARE

A ACȚIONARILOR APAVITAL S.A.

 

Președintele Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A., în temeiul prevederilor art. 117 raportat la art. 111 din Legea societăților nr. 31/1990, ale art. 12.2. și ale art. 13 din Actul constitutiv al APAVITAL S.A. și raportat la dispozițiile art. 113 lit. m) din Legea nr. 31/1990, ale art. 12.3 lit. g) teza finală și ale art. 13 din Actul constitutiv al societății, toate coroborate cu O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, convoacă Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a acționarilor, pentru data de 16.05.2024, orele 11:00, respectiv orele 11:30, la sediul societății din Iași, str. Mihai Costăchescu nr. 6, Sala Albastră, et. 2, jud. Iași, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul acționarilor la sfârșitul zilei de 01.04.2024, stabilită ca zi de referință.

                                  

  1. Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor este următoarea:
  1. Aprobarea situaţiilor financiare ale APAVITAL S.A.,  încheiate la data de 31.12.2023;
  2. Aprobarea repartizarii profitului net al anului 2023;
  3. Aprobarea descărcării de activitate a administratorilor executivi și neexecutivi ai APAVITAL S.A, pentru perioada mandatului 2020 – 2024, conform prevederilor Art. 111 alin. 2 lit. d) din Legea nr. 31/1990 privind societățile;
  4. Aprobarea Planului de Administrare al APAVITAL S.A. pentru perioada 2024 – 2028, în conformitate cu prevederile art. 30 și ale art. 36 din O.U.G. nr. 109/2011 raportat la art. 142 din Legea nr. 31/1990 privind societățile;
  5. Aprobarea Raportului de activitate al APAVITAL S.A, pentru anul 2023, raport intocmit in conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
  6. Aprobarea Raportului APAVITAL S.A privind respectarea dispozițiilor legale ale normelor etice, sociale și de mediu și a dispozițiilor de audit extern pentru anul 2023;
  7. Aprobarea Raportului APAVITAL S.A privind Politica Managementului de risc și Monitorizarea riscului pentru anul 2023;
  8. Negocierea și aprobarea Indicatorilor de performanță financiari și nefinanciari, rezultați din planul de administrare, pornind de la nivelul indicatorilor – cheie de performanță asumați prin declarațiile de intenție întocmite de administratorii numiți, indicatori ce vor face obiectul actelor adiționale/anexelor la contractele de mandat încheiate cu administratorii societății, conform prevederilor art. 29 alin. 11 coroborat cu art. 30 din O.U.G. nr. 109/2011;
  9. Aprobarea modificării Contractelor de mandat, urmare a aprobării Indicatorilor de performanță financiari și nefinanciari ai administratorilor societății, conform Actelor adiționale la Contractele de mandat, cu aplicarea prevederilor art. 29 alin. 11, ale art. 30 și ale art. 37 din O.U.G. nr. 109/2011;
  10. Împuternicirea persoanelor care vor semna Actele adiționale/Anexele la contractele de mandat încheiate cu administratorii societății, urmare a aprobării Indicatorilor de performanță financiari și nefinanciari ai administratorilor societății, cu aplicarea prevederilor art. 29 alin. 11, ale art. 30 și ale art. 37 din O.U.G. nr. 109/2011;
  11. Diverse.

 

  1. Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare este următoarea:
  1. Aprobarea revocării doamnei Marinela Miron din calitatea de cenzor la Apavital M S.A;
  2. Aprobarea numirii pe o perioadă de 4 ani a doamnei BEJAN NINA, în calitatea de cenzor al  Apavital M S.A;
  3. Împuternicirea domnului Director General – dr. ing. Mihail Doruș să reprezinte societatea APAVITAL S.A. la Adunarea Generală a Acționarilor Apavital M S.A; 
  4. Împuternicirea domnului dr. ing. Mihail Doruș, în calitate de Director general al APAVITAL S.A., să mandateze pe doamna Gasnaş Ecaterina să reprezinte persoana juridică română APAVITAL S.A. în faţa tuturor organelor competente de pe teritoriul  Republicii Moldova, inclusiv la Camera Înregistrării de Stat, la băncile comerciale, în faţa Notarului Public, Primării, Preţuri, Inspectoratul Fiscal de Stat, ÎS STATISTICA, Casa Naţională Asigurări Sociale, Casa Naţională Asigurări în Medicină, Camera de licenţiere, etc., pentru întocmirea, semnarea și înregistrarea Actelor modificatoare ale societăţii APAVITAL M S.A., inclusiv pentru schimbarea Cenzorului societății, în conformitate cu Hotărârea ce se va emite în acest sens, cu următoarele drepturi: să întocmească/redacteze, să semneze toate documentele necesare pentru îndeplinirea mandatului, să înregistreze la Agenția Serviciilor Publice orice modificare a Actelor constitutive ale APAVITAL M S.A., să ridice documentele şi adeverinţele necesare, să îndeplinească toate acţiunile şi formalităţile legale, să achite taxe necesare, să depună, să înregistreze şi să ridice toate actele necesare şi să semneze oriunde va fi necesar, în limitele mandatului, semnătura sa fiindu-i opozabilă.
  5. Diverse.

 

          Documentele și materialele informative referitoare la Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare vor fi puse la dispoziția acționarilor, la sediul societății din Municipiul Iași, str. M. Costăchescu nr. 6, jud. Iași și pe pagina proprie de internet a APAVITAL S.A. - www.apavital.ro.

Persoanele interesate pot obține, la cerere, copii ale acestor documente.

În conformitate cu prevederile art. 125 din Legea nr. 31/1990 raportat la calitatea tuturor acționarilor societății de persoane juridice, acționarii pot vota în Adunarea Generală a Acționarilor .

Membrii Consiliului de administrație, directorii ori angajații societății nu îi pot reprezenta pe acționari.

Accesul persoanelor reprezentând acționarii îndreptățiți să participe la Adunarea Generală a Acționarilor este permis prin probarea identității acestora cu actul de identitate și cu prezentarea procurii de reprezentare, dacă este cazul, însoțită de dovada întinderii reprezentării/mandatului acordat.

În cazul în care la data de 16.05.2024, la orele stabilite, nu se întrunește cvorumul legal și statutar pentru a valida ședințele, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor se convoacă pentru data de 17.05.2024, orele 11:00, respectiv orele 11:30, la aceeași adresă, cu aceleași ordini de zi.

 

Președintele Consiliului de Administrație,

Jr. Ionel Damian