Convocare A.G.A. în data de 26.05.2023

CONVOCAREA

ADUNĂRII GENERALE ORDINARE ȘI EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR APAVITAL S.A.

 

 

Președintele Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A., în temeiul prevederilor art. 117 raportat la dispozițiile art. 111 din Legea societăților nr. 31/1990, ale art. 12.2. și ale art. 13 din Actul constitutiv al APAVITAL S.A. și raportat la dispozițiile art. 113 lit. m) din Legea nr. 31/1990, ale art. 12.3 lit. i) și ale art. 13 din Actul constitutiv al societății, toate coroborate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, convoacă Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a acționarilor, pentru data de 26.05.2023, orele 11:00, respectiv orele 11:30, la sediul societății din Iași, str. Mihail Costăchescu nr. 6, Sala Albastră, et. 2, jud. Iași, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul acționarilor la sfârșitul zilei de 01.05.2023, stabilită ca zi de referință.

                                       

  1. Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor este următoarea:
  1. Aprobarea situaţiilor financiare ale APAVITAL S.A., încheiate la data de 31.12.2022;
  2. Aprobarea repartizării profitului net al anului 2022 în valoare de 10.036.312,89 lei, pe următoarele destinații:
  • Rezervă legală       -     564.323,00  lei
  • Rezultat reportat    -     385.940,14  lei
  • Fond dezvoltare     -   9.086.049,75 lei.

 

 

  1. Aprobarea Raportului de audit pentru anul 2022, elaborat de Comitetul de audit din cadrul Consiliului de Administrație al APAVITAL S.A.;
  2. Aprobarea Raportului anual 2022, elaborat de Comitetul de nominalizare și remunerare din cadrul Consiliului de Administrație;
  3. Aprobarea Raportului APAVITAL S.A privind respectarea dispozițiilor legale ale normelor etice, sociale și de mediu și a dispozițiilor de audit extern pentru anul 2022;
  4. Aprobarea Raportului APAVITAL S.A privind Politica Managementului de risc și Monitorizarea riscului pentru anul 2022;
  5. Aprobarea Raportului de activitate al APAVITAL S.A, pentru anul 2022, raport întocmit în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
  6. Diverse.

 

  1. Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare este următoarea:
  1. Aprobarea Actului Adițional nr. 3 la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice

de alimentare cu apă și de canalizare nr. 48/2009 – forma consolidată, încheiat între

ARSACIS, în calitate de Autoritate Delegantă și APAVITAL S.A., în calitate de

Operator;

  1. Diverse.

           

            Documentele și materialele informative referitoare la Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare și la Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare vor fi puse la dispoziția acționarilor, la sediul societății din Municipiul Iași, str. M. Costăchescu nr. 6, jud. Iași și pe pagina proprie de internet a APAVITAL S.A. - www.apavital.ro.

Persoanele interesate pot obține, la cerere, copii ale acestor documente.

În conformitate cu prevederile art. 125 din Legea nr. 31/1990 raportat la calitatea tuturor acționarilor societății de persoane juridice, acționarii pot vota în Adunarea Generală a Acționarilor , în acest sens fiind posibilă utilizarea modelului anexat prezentului convocator.

Membrii Consiliului de administrație, directorii ori angajații societății nu îi pot reprezenta pe acționari.

Accesul persoanelor reprezentând acționarii îndreptățiți să participe la Adunarea Generală Ordinară și la Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor este permis prin probarea identității acestora cu actul de identitate și cu prezentarea procurii de reprezentare, dacă este cazul, însoțită de dovada întinderii reprezentării/mandatului acordat.

În cazul în care la data de 26.05.2023, la orele stabilite, nu se întrunește cvorumul legal și statutar pentru a valida ședințele, Adunarea Generală Ordinară și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor se convoacă pentru data de 29.05.2023, orele 10:00, respectiv orele 10:30, la aceeași adresă, cu aceleași ordini de zi.

 

 

Președintele Consiliului de Administrație,

Prof. Univ. Dr. Ing. Alexandru Sălceanu