Concurs pentru ocuparea unui post de funcţionar informaţii clienţi, pe perioada determinata – în cadrul Serviciului marketing, relaţii cu publicul
1. Data şi locul desfăşurării concursului
21.10.2025, ora 13:00, sediul APAVITAL S.A. Iaşi, str. M. Costachescu nr. 6
2. Condiţii de participare
- studii medii;
- operare generală PC
- experiență in activități de relații cu publicul – constituie avantaj
3. Documente necesare înscrierii
Înscrierea la concurs se va face pe baza următoarelor documente, care se vor depune la sediul din Iasi - str. M. Costăchescu nr.6 sau pe adresa de e-mail: contact@apavital.ro, până la data de 17.10.2025:
- Cerere de înscriere la concurs (se va preciza postul pentru care candidați);
- Notificare de procesare echitabilă a datelor cu caracter personal aparţinând candidaţilor (se găseşte la registratura societătii sau se va descărca de la linkul https://www.apavital.ro/protectia-datelor-cu-caracter-personal);
- Diplomă de bacalaureat (copie);
- Carte de identitate (copie);
- Adeverinţă medicală de la medicul de familie;
- Curriculum vitae;
4. Modul de desfăşurare a concursului
Concursul constă în susţinerea unui interviu vizând cunoștințe de specialitate din tematica și bibliografia menționată la punctul 6, autoprezentare profesională și personală.
Rezultatele concursului vor fi afişate pe site-ul www.apavital.ro .
Contestaţiile scrise se depun la registratura societăţii, în termen de 5 (cinci) zile de la afişarea rezultatelor.
5. Specificaţia şi descrierea succintă a postului
5.1. Tipul postului
- normă întreagă
- perioadă determinată (pe perioada concediu crestere copil)
5.2. Calităţi personale
- bună cunoaștere a limbii române, abilități de conversație și de redactare
- aptitudini privind relațiile cu publicul
- conştiinciozitate, onestitate, spirit de echipă
- abilităţi de comunicare și redactare a documentelor
- rezistență la activități desfăşurate în condiții de stres
5.3. Sarcini şi responsabilităţi
- Preluarea, înregistrarea, tratarea şi monitorizarea disfuncționalităţilor sistemelor de apă şi canalizare sesizate de către utilizatorii serviciilor;
- Asigură activităţile din Centrul Unic de Apel prin intermediul call center şi ghişeului.
5.4. Nivelul salariului – conform grilei de salarizare a APAVITAL SA
6. Tematică şi bibliografie
Tematica:
- Organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din judeţul Iaşi;
- Cunoaşterea generală a activităţilor specifice ApaVital;
- Conţinutul contractelor de furnizare încheiate cu ApaVital;
- Cunoaşterea legislaţiei ce guvernează activitatea ApaVital;
- Cunoaşterea generală a activităţilor de relaţii cu publicul (activitati de ghiseu și call center);
- Condiţiile de branşare/racordare la reţelele publice de apă şi canalizare;
- Condiţiile de încheiere a contractului de furnizare şi prestare a serviciilor de apă şi canalizare;
- Cunoaşterea principiilor şi activităţilor specifice relaţiilor cu publicul (cuprinde activităţi de ghişeu şi call center).
Bibliografie
- Legea nr. 51/2006 (republicată) a serviciilor comunitare de utilităţi publice - publicată în M.O nr. 121/05.03.2013;
- Legea nr. 241/2006 (republicată) a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare-publicată în M.O nr. 679/29 septembrie 2015;
- Regulamentul serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare aprobat prin Hotărârea nr. 21/07.08.2019 a A.R.S.A.C.I.S.
- Contractul de furnizare/ prestare şi utilizare a serviciilor de apă şi de canalizare;
- Legea nr. 544 privind liberul acces la informaţiile de interes public-publicată în M.O. nr. 663/23.10.2002;
- Legea 233/23.04.2002 pentru aprobarea O.G nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor (publicată în M.O nr. 296/30.04.2002)