Concurs pentru ocuparea unui post de funcţionar informaţii clienţi, pe perioada determinata – în cadrul Serviciului marketing, relaţii cu publicul

1. Data şi locul desfăşurării concursului

21.10.2025, ora 13:00, sediul APAVITAL S.A. Iaşi, str. M. Costachescu nr. 6

 

2. Condiţii de participare

  • studii medii;
  • operare generală PC
  • experiență in activități de relații cu publicul – constituie avantaj

 

3. Documente necesare înscrierii

Înscrierea la concurs se va face pe baza următoarelor documente, care se vor depune la sediul din Iasi - str. M. Costăchescu nr.6 sau pe adresa de e-mail: contact@apavital.ro, până la data de 17.10.2025:

  • Cerere de înscriere la concurs (se va preciza postul pentru care candidați);
  • Notificare de procesare echitabilă a datelor cu caracter personal aparţinând candidaţilor (se găseşte la registratura societătii sau se va descărca de la linkul https://www.apavital.ro/protectia-datelor-cu-caracter-personal);
  • Diplomă de bacalaureat (copie);
  • Carte de identitate (copie);
  • Adeverinţă medicală de la medicul de familie;
  • Curriculum vitae;

 

4. Modul de desfăşurare a concursului

Concursul constă în susţinerea unui interviu vizând cunoștințe de specialitate din tematica și bibliografia menționată la punctul 6, autoprezentare profesională și personală.

Rezultatele concursului vor fi afişate pe site-ul www.apavital.ro .

Contestaţiile scrise se depun la registratura societăţii, în termen de 5 (cinci) zile de la afişarea rezultatelor.

 

5. Specificaţia şi descrierea succintă a postului

5.1. Tipul postului

  • normă întreagă
  • perioadă determinată (pe perioada concediu crestere copil)

 

5.2. Calităţi personale

  • bună cunoaștere a limbii române, abilități de conversație și de redactare
  • aptitudini privind relațiile cu publicul
  • conştiinciozitate, onestitate, spirit de echipă
  • abilităţi de comunicare și redactare a documentelor
  • rezistență la activități desfăşurate în condiții de stres

 

5.3. Sarcini şi responsabilităţi

  • Preluarea, înregistrarea, tratarea şi monitorizarea disfuncționalităţilor sistemelor de apă şi canalizare sesizate de către utilizatorii serviciilor;
  • Asigură activităţile din Centrul Unic de Apel prin intermediul call center şi ghişeului.

 

5.4. Nivelul salariului – conform grilei de salarizare a APAVITAL SA

 

6. Tematică şi bibliografie

 

Tematica:

 

  • Organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din judeţul Iaşi;
  • Cunoaşterea generală a activităţilor specifice ApaVital;
  • Conţinutul contractelor de furnizare încheiate cu ApaVital;
  • Cunoaşterea legislaţiei ce guvernează activitatea ApaVital;
  • Cunoaşterea generală a activităţilor de relaţii cu publicul (activitati de ghiseu și call center);
  • Condiţiile de branşare/racordare la reţelele publice de apă şi canalizare;
  • Condiţiile de încheiere a contractului de furnizare şi prestare a serviciilor de apă şi canalizare;
  • Cunoaşterea principiilor şi activităţilor specifice relaţiilor cu publicul (cuprinde activităţi de ghişeu şi call center).

 

Bibliografie

  • Legea nr. 51/2006 (republicată) a serviciilor comunitare de utilităţi publice - publicată în M.O nr. 121/05.03.2013;
  • Legea nr. 241/2006 (republicată) a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare-publicată în M.O nr. 679/29 septembrie 2015;
  • Regulamentul serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare aprobat prin Hotărârea nr. 21/07.08.2019 a A.R.S.A.C.I.S.
  • Contractul de furnizare/ prestare şi utilizare a serviciilor de apă şi de canalizare;
  • Legea nr. 544 privind liberul acces la informaţiile de interes public-publicată în M.O. nr. 663/23.10.2002;
  • Legea 233/23.04.2002 pentru aprobarea O.G nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor (publicată în M.O nr. 296/30.04.2002)