Pe data de 15 iulie 2024 APAVITAL S.A. a demarat activitatea de operare a serviciilor publice de apă și de canalizare din municipiul Roman. Un element esențial al colaborării noastre cu utilizatorii din municipiul Roman îl reprezintă încheierea de noi contracte de furnizare a apei și/sau de canalizare a apelor uzate, între utilizatori (asociații de proprietari, persoane fizice și juridice) și APAVITAL S.A., activitate care va începe pe data de 22 iulie 2024.
Dat fiind faptul că în perioada imediat următoare se asigură informarea noilor angajați privind procedurile de lucru specifice ale APAVITAL S.A., echipele de contractare se vor forma treptat, astfel încât în primele săptămâni ritmul de încheiere a contractelor va fi unul mai redus, acesta urmând a fi din ce în ce mai alert, începând cu data de 1 august 2024.
De asemenea, după începerea activității la sediul Direcției Comerciale din cadrul APAVITAL S.A., strada Ștefan cel Mare nr. 176, Clădirea Central Building, municipiul Roman - care timp de două luni se va afla în curs de amenajare - utilizatorii serviciilor noastre vor putea beneficia de informații și consiliere adecvate din partea angajaților APAVITAL S.A., privind serviciile și relațiile contractuale cu societatea noastră.
Modalitățile concrete în care se vor desfășura activitățile de contractare pe raza municipiului Roman presupun desfășurarea următoarelor activități de către angajații APAVITAL S.A.:
- Deplasarea echipelor APAVITAL S.A. la fiecare titular de contract în parte, în vederea identificării, verificării, preluării, sigilării și citirii contorului de branșament
- Identificare serviciilor furnizate fiecărui utilizator în parte, respectiv de furnizare a apei și /sau de canalizare
- Încheierea contractelor de furnizare, care se va realiza prin semnarea de către utilizator și, ulterior, de conducerea APAVITAL S.A.
Utilizatorii cărora programul nu le va permite asigurarea accesului la căminul de branșament vor putea comunica datele lor de contact (telefon, adresă de e-mail) prin apel la Centrul de Relații cu Clienții al APAVITAL S.A., la numărul 0232969, ori prin e-mail, la adresa contact@apavital.ro, urmând a fi ulterior contactați pentru a stabili, de comun acord, o dată și o oră convenabile, în timpul programului de lucru al angajaților APAVITAL S.A., la care titularul contractului de furnizare poate asigura accesul la căminul de branșament și se poate realiza încheierea contractului.
În vederea încheierii contractelor, utilizatorii titulari ai contractelor de furnizare trebuie să prezinte angajaților APAVITAL S.A. următoarele documente:
- Cartea de identitate
- Documentele prin care se face dovada dreptului de folosință a imobilului (actul de proprietate sau certificatul de moștenitor sau contractul de comodat etc.).
Angajații APAVITAL S.A. delegați pentru încheierea contractelor vor avea asupra lor legitimațiile de angajați ai APAVITAL S..A, precum și Hotărârea Consiliului Local al mun. Roman prin care s-a delegat operarea serviciilor publice de apă și de canalizare către societatea noastră. În timpul desfășurării activităților de contractare angajații și reprezentanții APAVITAL S.A. nu solicită bani ori alte avantaje materiale din partea utilizatorilor serviciilor.
Detalii suplimentare puteți afla sunând la Centrul de Contact al APAVITAL S.A., la numărul 0232969 sau adresând întrebările dumneavoastră în scris, pe adresa contact@apavital.ro sau prin intermediul formularului de contact de pe site-ul apavital.ro. De asemenea, vom reveni cu actualizări și informații suplimentare ori de câte ori situația o va cere.
Vă mulțumim pentru încredere și colaborare!
Biroul de presă APAVITAL S.A.