ANUNȚ DE PARTICIPARE
ÎNCHIRIERE SPAȚIU CU DESTINAȚIA BIROURI - ROMAN
1. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
Denumire: APAVITAL S.A. Iași
Adresa: Costăchescu Mihai, nr. 6, Iași
Persoana de contact: Daniel Androne
E-mail: daniel.androne@apavital.ro
Adresa de internet: http://www.apavital.ro
2. SURSA DE FINANTARE
Fonduri proprii ale APAVITAL S.A.
3. VALOAREA ESTIMATĂ
Valoarea estimată este de 432.000 lei fără TVA.
4. OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul achiziției îl reprezintă închirierea unui imobil/ spațiu de birouri pentru desfășurarea activității APAVITAL S.A. în Municipiul Roman, jud. Neamţ, conform specificațiilor prezentate în caietul de sarcini.
5. DURATA CONTRACTULUI
Contractul se va încheia pentru o perioada de 3 ani, cu posibilitatea de prelungire prin act adițional.
6. SCOPUL INCHIRIERI
Închiriere imobil (clădire existent și terenul aferent) necesar funcționării birouri APAVITAL S.A. în Municipiul Roman, jud. Neamţ.
Imobilul trebuie să corespundă cerințelor descrise în caietul de sarcini ce face parte din documentația de atribuire.
7. INFORMAȚII PRIVIND LOCUL, DATA LIMITĂ ȘI ORA DEPUNERII OFERTELOR
Ofertele se vor depune în plic închis la registratura APAVITAL S.A, str. Mihai Costăchescu nr. 6, până cel târziu la data de 12.08.2024 ora 12.00. Pe plic se va menționa numele ofertantului și denumirea procedurii „ÎNCHIRIERE SPAȚIU CU DESTINAȚIA BIROURI - ROMAN” – în atenția Compartimentului Achiziții.
Ofertele depuse prin alte mijloace decât cele menționate mai sus nu vor fi luate în considerare.
8. INFORMATII PRIVIND MODUL DE ÎNTOCMIRE ȘI PREZENTARE A OFERTELOR
NOTĂ 1: Fiecare ofertant va putea oferta o singură variantă de imobil!!!
NOTĂ 2: Orice persoană fizică și/sau juridică care deține în proprietate imobil/imobile cu destinația sedii de birouri (și terenul aferent) sau împuternicit al acestuia și care satisfac cerințele enunțate în caietul de sarcini, are dreptul de a participa la atribuirea contractului de închiriere.
Operatorii economici depun ofertele redactate în limba romana. Documentele redactate în altă limbă decât limba română vor fi însoțite în mod obligatoriu de traducerea autorizată.
Oferta va fi elaborată în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și va conține:
a) oferta tehnică;
b) oferta financiară;
Documentele ofertei vor fi semnate de către reprezentații legali ai ofertantului sau persoanele desemnate de aceștia. Oferta nu va conține rânduri inserate, sublinieri, ștersături sau cuvinte scrise peste scrisul inițial. În cazul documentelor emise de instituții/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate și parafate conform prevederilor legale în vigoare.
9. MONEDA ÎN CARE SE VOR EXPRIMA OFERTELE:
Moneda în care se vor prezenta ofertele financiare este: lei
10. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTELOR:
60 zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.
11. PREZENTAREA MODULUI DE DESFAȘURARE A PROCEDURII
Prezenta procedură privind achiziția de servicii de închiriere nu se supune legislației în domeniul achizițiilor publice drept pentru care se va face în conformitate cu documentația pusă la dispoziția ofertanților;
Comisia de evaluare va întocmi procesul verbal de evaluare a ofertelor care va conține toate datele legate de parcurgerea procedurii și va stabili clasamentul, aplicând algoritm de calcul prezentat în caietul de sarcini.
APAVITAL S.A. va informa ofertanții cu privire la rezultatul evaluării ofertelor pe adresa de e-mail comunicată în oferta depusă, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea procesului verbal de evaluare a ofertelor.
12. CRITERIUL APLICAT PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI SI MODUL DE UTILIZARE A ACESTUIA
Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este „cel mai bun raport calitate preț”, cu condiția respectării și îndeplinirii tuturor cerințelor din documentația de atribuire.
13. PARTICIPANȚI
Orice persoană fizică și/sau juridică care deține în proprietate imobil/imobile cu destinația sedii de birouri (și terenul aferent) sau împuternicit al acestuia și care satisfac cerințele enunțate în caietul de sarcini, are dreptul de a participa la atribuirea contractului de închiriere.
ANUNȚ DE PARTICIPARE
ÎNCHIRIERE SPAȚIU CU DESTINAȚIA BIROURI
1. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
Denumire: APAVITAL S.A. Iași
Adresa: Costăchescu Mihai, nr. 6, Iași
Persoana de contact: Daniel Androne
E-mail: daniel.androne@apavital.ro
Adresa de internet: http://www.apavital.ro
2. SURSA DE FINANȚARE
Fonduri proprii ale APAVITAL S.A.
3. VALOAREA ESTIMATĂ
Valoarea estimată este de 1.188.000 lei fără TVA.
4. OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul achiziției îl reprezintă închirierea unui imobil/ spațiu de birouri pentru desfășurarea activității APAVITAL S.A., conform specificațiilor prezentate în caietul de sarcini.
5. DURATA CONTRACTULUI
Contractul se va încheia pentru o perioada de 2 ani, cu posibilitatea de prelungire prin act adițional.
6. SCOPUL INCHIRIERI
Închiriere imobil (clădire existent și terenul aferent) necesar funcționării birouri APAVITAL S.A.
Imobilul trebuie să corespundă cerințelor descrise în caietul de sarcini ce face parte din documentația de atribuire.
7. INFORMAȚII PRIVIND LOCUL, DATA LIMITĂ ȘI ORA DEPUNERII OFERTELOR
Ofertele se vor depune în plic închis la registratura APAVITAL S.A, str. Mihai Costăchescu nr. 6, până cel târziu la data de 24.07.2023 ora 12.00. Pe plic se va menționa numele ofertantului și denumirea procedurii „ÎNCHIRIERE SPAȚIU CU DESTINAȚIA BIROURI” – în atenția Biroului Achiziții.
Ofertele depuse prin alte mijloace decât cele menționate mai sus nu vor fi luate în considerare.
8. INFORMATII PRIVIND MODUL DE ÎNTOCMIRE ȘI PREZENTARE A OFERTELOR
NOTĂ: OFERTANȚII VOR PUTEA OFERTA O SINGURĂ VARIANTĂ DE IMOBIL!!!
Operatorii economici depun ofertele redactate în limba romana. Documentele redactate în altă limbă decât limba română vor fi însoțite în mod obligatoriu de traducerea autorizată.
Oferta va fi elaborată în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și va conține:
a) oferta tehnică;
b) oferta financiară;
Documentele ofertei vor fi semnate de către reprezentații legali ai ofertantului sau persoanele desemnate de aceștia. Oferta nu va conține rânduri inserate, sublinieri, ștersături sau cuvinte scrise peste scrisul inițial. În cazul documentelor emise de instituții/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate și parafate conform prevederilor legale în vigoare.
9. MONEDA ÎN CARE SE VOR EXPRIMA OFERTELE:
Moneda în care se vor prezenta ofertele financiare este: lei
10. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTELOR:
60 zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.
11. PREZENTAREA MODULUI DE DESFAȘURARE A PROCEDURII
Prezenta procedură privind achiziția de servicii de închiriere nu se supune legislației în domeniul achizițiilor publice drept pentru care se va face în conformitate cu documentația pusă la dispoziția ofertanților;
Comisia de evaluare va întocmi procesul verbal de evaluare a ofertelor care va conține toate datele legate de parcurgerea procedurii și va stabili clasamentul, aplicând algoritm de calcul prezentat în caietul de sarcini.
APAVITAL S.A. va informa ofertanții cu privire la rezultatul evaluării ofertelor pe adresa de e-mail comunicată în oferta depusă, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea procesului verbal de evaluare a ofertelor.
12. CRITERIUL APLICAT PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI SI MODUL DE UTILIZARE A ACESTUIA
Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este „cel mai bun raport calitate preț”, cu condiția respectării și îndeplinirii tuturor cerințelor din documentația de atribuire.
13. PARTICIPANȚI
Orice persoană fizică și/sau juridică care deține în proprietate imobil/imobile cu destinația sedii de birouri (și terenul aferent) și care satisfac cerințele enunțate în caietul de sarcini, are dreptul de a participa la atribuirea contractului de închiriere.