APAVITAL – Modalități de contact pentru utilizatorii din mun. Roman
- 12 iulie 2024 -
Pe data de 15 iulie 2024 este planificată demararea activității de către APAVITAL în mun. Roman, în calitate de operator al serviciilor publice de apă și de canalizare. În cele ce urmează vă vom prezenta care sunt principalele surse de informare despre activitatea APAVITAL, precum și care sunt datele de contact și modalitățile prin care utilizatorii serviciilor noastre pot lua legătura cu reprezentanții APAVITAL.
Principalele surse de informații publice referitoare la APAVITAL și la activitatea sa sunt site-ul www.apavital.ro și pagina de Facebook, https://www.facebook.com/ApaVital.
Utilizatorii serviciilor APAVITAL pot lua legătura cu reprezentanții noștri prin mijloace electronice. În acest scop, romașcanii au la dispoziție următoarele instrumente de comunicare:
- formularul de contact online de pe site-ul apavital.ro
- adresele de e-mail contact@apavital.ro și avarii@apavital.ro.
- numărul de Call Center 0232969
Prin apel la Call Center (la numărul 0232969) utilizatorii:
- comunica apariția unei disfuncționalități din rețelele de apă și de canalizare (avarii)
- primesc detalii și informații despre modul de contractare a serviciilor de apă și de canalizare
- pot solicita alte informații despre activitatea APAVITAL.
De asemenea, doritorii ne pot contacta și în manieră tradițională, expediind corespondența pe adresa: APAVITAL S.A., str. Mihai Costăchescu nr. 6, Iași.
Biroul de presă APAVITAL S.A.