Compania APAVITAL S.A. implementează soluția TaKaDu de management central al evenimentelor (Central Event Management - CEM) pentru a reduce pierderile de apă, și pentru a îmbunătăți serviciile către clienți și eficiența operațională a companiei
Compania APAVITAL S.A. adaugă capabilitățile TaKaDu ca parte a angajamentului său continuu de asigurare a excelenței operaționale
Iași, România și Rosh-Haayin, Israel – 8 iulie 2024
APAVITAL S.A., o companie de vârf din Iași, România, are în implementare soluția TaKaDu de management central al evenimentelor, Central Event Management (CEM), în rețeaua sa. Orașul Iași este unul dintre cele mai mari și dezvoltate orașe din România, având peste 271.692 locuitori.
Compania APAVITAL S.A. operează cu active aparținând Unităților Administrativ Teritoriale. Compania gestionează sisteme de apă potabilă și de canalizare, oferă servicii sigure și de înaltă calitate de producere si distribuire a apei potabile și de colectare și tratare a apelor uzate, luând în considerare sănătatea publică și sustenabilitatea mediului. Dimensiunea rețelei pe care compania o administrează constă în 4.497 km de conducte de apă potabilă și 1.704 km conducte și colectoare de apă uzată, pe care sunt amplasate 125.664 branșamente de apă potabilă și 43.728 racorduri de canalizare.
„APAVITAL S.A. are un angajament continuu referitor la reducerea pierderilor de apă și acum începem să introducem abordări inovatoare pentru managementul presiunii și pierderilor în sistemele de alimentare cu apă” spune domnul Mihail Doruș, Director General al companiei APAVITAL S.A. „De-a lungul anilor am desfășurat multiple activități legate de îmbunătățirea eficienței operaționale, gestionarea activelor, cerințe legislative, obiective economice, serviciile asigurate către clienți și gestionarea volumelor tot mai mari de date. Acestea fiind spuse, credem că sistemul de management al evenimentelor, “Central Event Management” (CEM) de la TaKaDu va juca un rol esențial în eforturile noastre de a atinge toate aceste obiective”, a adăugat el.
„Angajamentul continuu al companiei APAVITAL S.A. față de excelența operațională este ceva evident în istoricul și cultura acestei companii”, spune Amir Peleg, fondator și CEO al companiei TaKaDu. „Sunt încrezător că soluția noastră de management al evenimentelor de retea CEM va avea un impact semnificativ asupra obiectivelor lor, deoarece a avut un impact asupra companiilor de utilități de top din întreaga lume, de peste un deceniu. Suntem foarte încântați să pornim în această călătorie împreună cu echipa excelentă de la APAVITAL S.A.”, a adăugat el.
Despre APAVITAL S.A
Compania APAVITAL S.A. este cel mai mare operator regional în domeniul serviciilor publice de alimentare cu apă și canalizare din regiunea de nord-est a României. Este unul dintre cei mai mari operatori la nivel național, deservește trei județe (Iași, Neamț și Botoșani) și preconizează extinderea rețelei în alte zone din regiunea de nord-est a țării în curând.
Din 2023, APAVITAL S.A. livrează apă potabilă și în Republica Moldova.
Acționarii APAVITAL S.A. sunt Consiliul Județean Iași și Unitățile Administrativ-Teritoriale ale regiunii de distribuție a apei și colectării apelor uzate.
Compania APAVITAL S.A. a fost înființată în baza Legii privind serviciile comunitare de utilități publice nr. 51/2006, funcționează în baza Legii serviciului de alimentare cu apă și canalizare nr. 241/2006 precum și pe baza Regulamentului serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, aprobat prin Decizia nr. 21/2019 a Asociației Regionale Serviciilor de Apă Canal Iasi - ARSACIS.
Compania APAVITAL S.A. deține Licența Clasa I eliberată de Autoritatea Națională de Reglementare a Serviciilor de Utilități Publice Comunitare (ANRSC), în baza Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciilor Publice de Apă și Canalizare încheiat cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ARSACIS, în numele membrilor acesteia (Unitățile Administrativ-Teritoriale).
Compania APAVITAL S.A. este membră a Asociației Române a Apei și se implică alături de alți operatori în promovarea unui management durabil al resurselor de apă din România.
Majoritatea activităților companiei se caracterizează prin complexitate, diversitate și adaptabilitate la cerințele pieței și la așteptările clienților.
În 2023, compania a furnizat servicii de apă pentru 556.989 de locuitori și servicii de colectare a apelor uzate pentru 366.736 de persoane, inclusiv tratare a apelor uzate în stațiile de epurare.
Despre TaKaDu
Compania TaKaDu (www.takadu.com) este un lider global în domeniul soluțiilor de management central al evenimentelor (CEM) pentru companiile de apă. Serviciul bazat pe sisteme cloud de la TaKaDu permite utilităților să detecteze, să analizeze și să gestioneze evenimentele și incidentele din rețea, cum ar fi pierderi, avarii explozive, active defecte, probleme de telemetrie și date, defecțiuni operaționale, anomalii de calitate a apei, blocaje de colectoare canalizare și multe altele. TaKaDu acționează ca interfață cu managementul pentru toate evenimentele de rețea detectate de propriul sau “motor” de analiză a datelor și de alte sisteme externe de alertă (de exemplu, înregistrări acustice, alerte cu senzori). Sistemul TaKaDu poate fi integrat cu ușurință cu alte sisteme IT, cum ar fi GIS, sisteme de comanda de lucru, CRM, sisteme call center și sisteme de management a activelor.
Transformând datele brute în informații direct accesibile și utilizând analize și algoritmi de baze de date masive (“big data”), TaKaDu oferă vizibilitate și informații utile pentru asigurarea unei eficiențe sporite, reducerea pierderilor de apă și un serviciu îmbunătățit pentru clienți. Lucrând ca o platformă SaaS bazată pe sisteme cloud, TaKaDu reunește cantități uriașe de informații într-o soluție ușor de utilizat, flexibilă și scalabilă. Soluția AI de la TaKaDu este azi operațională 24/7 în utilități de apă de top din 15 țări.