În această perioadă angajații APAVITAL S.A. se deplasează la domiciliile persoanelor fizice și la sediile persoanelor juridice din mun. Roman, în scopul contractării serviciilor de furnizare a apei și de canalizare a apelor uzate menajere cu asociațiile de proprietari și cu persoanele fizice și juridice, utilizatori ai serviciilor APAVITAL S.A.. De asemenea, formațiile de lucru ale APAVITAL S.A. desfășoară lucrări de intervenție și remediere a avariilor și disfuncțiunilor sesizate în funcționarea sistemului de alimentare cu apă potabilă și de canalizare a apelor uzate, astfel încât acestea să fie remediate prompt și eficient.
Pentru solicitarea de date și informații de natură comercială, privitoare la contractarea și facturarea serviciilor prestate de APAVITAL S.A., precum și pentru sesizarea avariilor și disfuncțiunilor de funcționare a sistemului de alimentare cu apă potabilă și de canalizare a apelor uzate, romașcanii au la dispoziție următoarele instrumente de comunicare cu reprezentanții APAVITAL S.A.:
- numărul de Call Center 0232969
- adresele de e-mail contact@apavital.ro și avarii@apavital.ro.
- formularul de contact online de pe site-ul apavital.ro
Pentru solicitarea de informații și clarificări suplimentare de natură comercială, privind contractarea și facturarea serviciilor de apă și de canalizare, utilizatorii pot solicita informații suplimentare de la reprezentanții APAVITAL S.A., la sediul local al Sectorului Comercial „Moldova” din Roman, situat la etajul 4 din clădirea Central Building (fostul sediu BancPost), aflată la intersecția străzilor Ștefan cel Mare și Oituz din mun. Roman.