Întreruperi de apă

În situaţia în care utilizatorii au avut sistată furnizarea /prestarea serviciului pe motiv de neplată, reluarea furnizării acestuia se va face în termen de cinci zile lucrătoare. Dacă se doreşte reluarea furnizării serviciilor în regim de urgenţă, utilizatorii trebuie să asigure plata datoriilor şi a situaţiilor de lucrări, după următorul program: Luni-Joi: 09:00-14:00, Vineri: 09:00-12:00. În situaţia în care utilizatorii nu se încadrează în programul menţionat, reluarea furnizării serviciilor se va face în următoarea zi lucrătoare.

09 octombrieGorban Scoposeni Gura Bohotin
Lucrări de igienizare rezervor din localitatea Scoposeni, în data de 10 octombrie 2024

În scopul igienizării rezervorului de apă potabilă din localitatea Scoposeni, de 200 mc capacitate, joi 10 octombrie 2024 în intervalul orar estimat 07.00 – 23.00, furnizarea apei potabile va fi întreruptă către utilizatorii din satele Gorban, Scoposeni și Gura Bohotin, comuna Gorban.

La reluarea furnizării apei, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A., iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

În vederea evitării eventualelor efecte negative cauzate de lipsa apei, APAVITAL S.A. Iași recomandă utilizatorilor afectați să-și creeze rezerve de apă potabilă pentru perioada de întrerupere.

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 0232.969.

09 octombrieValea Lupului (parțial)
Furnizarea apei potabile este întreruptă în localitatea Valea Lupului (parțial)

În vederea remedierii unei avarii apărută la o conductă, APAVITAL S.A. se află în neplăcuta situație de a nu furniza apă potabilă în ziua de miercuri 9 octombrie 2024, până la ora estimată 13.00, către utilizatorii din localitatea Valea Lupului (parțial).

 La finalizarea intervenției se va realiza spălarea conductelor și instalațiilor afectate, urmată de evacuarea apei la rețeaua de canalizare stradală. Cu toate acestea, la reluarea furnizării apei, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A, iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

Pentru informații suplimentare și sesizări, utilizatorii pot suna la Centrul de contact APAVITAL S.A., telefon 0232.969

09 octombrieOlari Libertății (parțial) Clopotari Neptun
Furnizarea apei potabile este întreruptă în străzile Olari, Libertății (parțial), Clopotari și Neptun

În vederea remedierii unei avarii apărută la o conductă, APAVITAL S.A. se află în neplăcuta situație de a nu furniza apă potabilă în ziua de miercuri 9 octombrie 2024, până la ora estimată 14.00, către utilizatorii din străzile Olari, Libertății (parțial), Clopotari și Neptun.

 La finalizarea intervenției se va realiza spălarea conductelor și instalațiilor afectate, urmată de evacuarea apei la rețeaua de canalizare stradală. Cu toate acestea, la reluarea furnizării apei, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A, iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

Pentru informații suplimentare și sesizări, utilizatorii pot suna la Centrul de contact APAVITAL S.A., telefon 0232.969

04 octombriePerieni Stejarii
Lucrări de igienizare rezervor din localitatea Perieni, în data de 9 octombrie 2024

În scopul igienizării rezervorului de apă potabilă din localitatea Perieni, de 500 mc capacitate, miercuri 9 octombrie 2024, în intervalul orar estimat 07.00 – 23.00, furnizarea apei potabile va fi întreruptă către utilizatorii din satul Perieni, comuna Probota și satul Stejarii, comuna Țigănași.

La reluarea furnizării apei, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A., iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

În vederea evitării eventualelor efecte negative cauzate de lipsa apei, APAVITAL S.A. Iași recomandă utilizatorilor afectați să-și creeze rezerve de apă potabilă pentru perioada de întrerupere.

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 0232.969.

04 octombriePoiana Slobozia Feredeni Deleni Maxut (parțial)
Lucrări de igienizare rezervor din localitatea Poiana, în data de 10 octombrie 2024

În scopul igienizării rezervorului de apă potabilă din localitatea Poiana, de 300 mc capacitate, joi 10 octombrie 2024, în intervalul orar estimat 07.00 – 21.00, furnizarea apei potabile va fi întreruptă către utilizatorii din satele Poiana, Slobozia, Feredeni, Deleni, Maxut (parțial), comuna Deleni.

La reluarea furnizării apei, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A., iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

În vederea evitării eventualelor efecte negative cauzate de lipsa apei, APAVITAL S.A. Iași recomandă utilizatorilor afectați să-și creeze rezerve de apă potabilă pentru perioada de întrerupere.

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 0232.969.

30 septembriemunicipiul Roman
Program de furnizare apă în municipiul Roman în perioada 1 - 15 octombrie (inclusiv)

Având în vedere pierderile actuale semnificative de apă din rețeaua de distribuție, cantitatea de apă acumulată în rezervoarele de înmagazinare din care se realizează alimentarea cu apă potabilă a utilizatorilor din Municipiul Roman este insuficientă pentru a asigura furnizarea apei în regim de continuitate a utilizatorilor noștri. Din această cauză, în vederea refacerii rezervelor de apă, APAVITAL S.A. deocamdată este pusă în situația neplăcută de a furniza către utilizatorii din municipiul Roman apă cu presiune redusă existând și posibilitatea întreruperii temporare a furnizării serviciului de alimentare cu apă potabilă, în perioada 01.10.2024 - 15.10.2024 (inclusiv), în intervalul orar 23.00 – 05.00.

La reluarea furnizării, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care trebuie lăsat deschis un robinet timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la Centrul de Relații cu clienții al APAVITAL S.A., la numărul 0232969, iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a evalua și soluționa problema sesizată.

În vederea evitării eventualelor efecte negative cauzate de lipsa apei, APAVITAL S.A. recomandă utilizatorilor afectați să-și creeze rezerve de apă potabilă pentru perioada de întrerupere. 

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot accesa pagina companiei, www.apavital.ro sau pot suna la Centrul de Relații cu clienții al APAVITAL S.A., la numărul 0232969.

 

27 septembriePârcovaci
Program de furnizare apă potabilă în localitatea Pârcovaci în perioada 1 - 15 octombrie 2024 (inclusiv)

Nivelul scăzut de precipitații înregistrat în ultimii ani, pe fondul secetei prelungite cu care ne confruntăm, debitul de apă din puțuri, drenuri și diverse acumulări din aria de operare, înregistrează limite deosebit de scăzute. În aceste condiții, consumurile de apă cresc simțitor depășind capacitatea maximă de pompare, iar rezervoarele care în condiții normale sunt pline, se golesc cu rapiditate și astfel întreg sistemul de alimentare cu apă este afectat. Astfel, lacul de acumulare Pârcovaci se află în regim de restricție severă, de gradul III,  iar nivelul său de umplere în această perioadă este de 17%.

Pe parcursul anului alimentarea cu apă a localităților se realizează în parametri normali, însă în perioadele caniculare, consumul de apă crește de aproximativ 3 ori. Această creștere este din cauza unui tip de consum caracteristic zonelor periurbane, și anume a folosirii improprii a apei pentru grădinărit și întreținere vegetație. Astfel, se depășește capacitatea maxim proiectată și încep să apară probleme în alimentarea cu apă a consumatorilor, în pofida campaniilor permanente pe care le desfășurăm pentru conștientizarea populației asupra faptului că apa este o resursă limitată.

În aceste condiții, până la dispariția consumurilor improprii, suntem nevoiți să furnizam apă după un program prestabilit, doar în anumite intervale orare și în anumite localități unde apa este folosită în alte scopuri.

Dacă până la data anunțată în prezentul comunicat situația se normalizează, prin înregistrarea unor volume importante de precipitații și implicit reducerea tipului de consum impropriu, atunci APAVITAL S.A. va putea asigura furnizarea apei în regim normal.

Astfel, în perioada 115 octombrie  2024 (inclusiv), pentru refacerea rezervelor de apă potabilă, APAVITAL S.A. se află în neplăcuta situație de a furniza apă potabilă după program, zilnic, în intervalul orar estimat 6.00 - 9.00  către utilizatorii din localitatea Pârcovaci.

În localitățile în care sunt programe de furnizare, alimentarea cu apă  va începe la ora menționată în prezentul comunicat, dar există posibilitatea ca unii utilizatori care sunt branșați în punctele cele mai dezavantajoase (capăt de rețea, imobile supraetajate, branșamente subdimensionate, cote mai înalte), să nu poată beneficia de apă potabilă la ora anunțată, alimentarea efectivă în aceste cazuri urmând să se realizeze doar după amorsarea completă a sistemului.

La reluarea furnizării, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A., iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

În vederea evitării eventualelor efecte negative cauzate de lipsa apei, APAVITAL S.A. recomandă utilizatorilor afectați să-şi creeze rezerve de apă potabilă pentru perioada de întrerupere.

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 0232.969.

 

27 septembrieHârlău
Program de furnizare apă potabilă în orașul Hârlău în perioada 1 - 15 octombrie 2024 (inclusiv)

Nivelul scăzut de precipitații înregistrat în ultimii ani, pe fondul secetei prelungite cu care ne confruntăm, debitul de apă din puțuri, drenuri și diverse acumulări din aria de operare, înregistrează limite deosebit de scăzute. În aceste condiții, consumurile de apă cresc simțitor depășind capacitatea maximă de pompare, iar rezervoarele care în condiții normale sunt pline, se golesc cu rapiditate și astfel întreg sistemul de alimentare cu apă este afectat. Astfel, lacul de acumulare Pârcovaci se află în regim de restricție severă, de gradul III,  iar nivelul său de umplere în această perioadă este de 17%.

Pe parcursul anului alimentarea cu apă a localităților se realizează în parametri normali, însă în perioadele caniculare, consumul de apă crește de aproximativ 3 ori. Această creștere este din cauza unui tip de consum caracteristic zonelor periurbane, și anume a folosirii improprii a apei pentru grădinărit și întreținere vegetație. Astfel, se depășește capacitatea maxim proiectată și încep să apară probleme în alimentarea cu apă a consumatorilor, în pofida campaniilor permanente pe care le desfășurăm pentru conștientizarea populației asupra faptului că apa este o resursă limitată.

În aceste condiții, până la dispariția consumurilor improprii, suntem nevoiți să furnizam apă după un program prestabilit, doar în anumite intervale orare și în anumite localități unde apa este folosită în alte scopuri.

Dacă până la data anunțată în prezentul comunicat situația se normalizează, prin înregistrarea unor volume importante de precipitații și implicit reducerea tipului de consum impropriu, atunci APAVITAL S.A. va putea asigura furnizarea apei în regim normal.

Astfel, în perioada 115 octombrie 2024 (inclusiv), pentru refacerea rezervelor de apă potabilă, APAVITAL S.A. se află în neplăcuta situație de a furniza apă potabilă după program, zilnic, în intervalul orar estimat 6.00 - 9.00 și 18.00 – 21.00 către utilizatorii din localitatea Hârlău.

În localitățile în care sunt programe de furnizare, alimentarea cu apă  va începe la ora menționată în prezentul comunicat, dar există posibilitatea ca unii utilizatori care sunt branșați în punctele cele mai dezavantajoase (capăt de rețea, imobile supraetajate, branșamente subdimensionate, cote mai înalte), să nu poată beneficia de apă potabilă la ora anunțată, alimentarea efectivă în aceste cazuri urmând să se realizeze doar după amorsarea completă a sistemului.

La reluarea furnizării, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A., iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

În vederea evitării eventualelor efecte negative cauzate de lipsa apei, APAVITAL S.A. recomandă utilizatorilor afectați să-şi creeze rezerve de apă potabilă pentru perioada de întrerupere.

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 0232.969.

27 septembrieScobinți Fetești Zagavia Sticlăria Bădeni
Program de furnizare apă potabilă în comuna Scobinți în perioada 1 - 15 octombrie 2024 (inclusiv)

Nivelul scăzut de precipitații înregistrat în ultimii ani, pe fondul secetei prelungite cu care ne confruntăm, debitul de apă din puțuri, drenuri și diverse acumulări din aria de operare, înregistrează limite deosebit de scăzute. În aceste condiții, consumurile de apă cresc simțitor depășind capacitatea maximă de pompare, iar rezervoarele care în condiții normale sunt pline, se golesc cu rapiditate și astfel întreg sistemul de alimentare cu apă este afectat. Astfel, lacul de acumulare Pârcovaci se află în regim de restricție severă, de gradul III,  iar nivelul său de umplere în această perioadă este de 17%.

Pe parcursul anului alimentarea cu apă a localităților se realizează în parametri normali, însă în perioadele caniculare, consumul de apă crește de aproximativ 3 ori. Această creștere este din cauza unui tip de consum caracteristic zonelor periurbane, și anume a folosirii improprii a apei pentru grădinărit și întreținere vegetație. Astfel, se depășește capacitatea maxim proiectată și încep să apară probleme în alimentarea cu apă a consumatorilor, în pofida campaniilor permanente pe care le desfășurăm pentru conștientizarea populației asupra faptului că apa este o resursă limitată.

În aceste condiții, până la dispariția consumurilor improprii, suntem nevoiți să furnizam apă după un program prestabilit, doar în anumite intervale orare și în anumite localități unde apa este folosită în alte scopuri.

Dacă până la data anunțată în prezentul comunicat situația se normalizează, prin înregistrarea unor volume importante de precipitații și implicit reducerea tipului de consum impropriu, atunci APAVITAL S.A. va putea asigura furnizarea apei în regim normal.

Astfel, în perioada 115 octombrie 2024 (inclusiv), pentru refacerea rezervelor de apă potabilă, APAVITAL S.A. se află în neplăcuta situație de a furniza apă potabilă după program, zilnic, în intervalul orar estimat 6.00 – 9.00, către utilizatorii din localitățile: Scobinți, Fetești, Zagavia, Sticlăria și Bădeni din comuna Scobinți.

În localitățile în care sunt programe de furnizare, alimentarea cu apă  va începe la ora menționată în prezentul comunicat, dar există posibilitatea ca unii utilizatori care sunt branșați în punctele cele mai dezavantajoase (capăt de rețea, imobile supraetajate, branșamente subdimensionate, cote mai înalte), să nu poată beneficia de apă potabilă la ora anunțată, alimentarea efectivă în aceste cazuri urmând să se realizeze doar după amorsarea completă a sistemului.

La reluarea furnizării, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A., iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

În vederea evitării eventualelor efecte negative cauzate de lipsa apei, APAVITAL S.A. recomandă utilizatorilor afectați să-şi creeze rezerve de apă potabilă pentru perioada de întrerupere.

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 0232.969.

27 septembrieCeplenița Buhalnița Poiana Mărului 
Program de furnizare apă potabilă în comuna Ceplenița în perioada 1 - 15 octombrie 2024 (inclusiv)

Nivelul scăzut de precipitații înregistrat în ultimii ani, pe fondul secetei prelungite cu care ne confruntăm, debitul de apă din puțuri, drenuri și diverse acumulări din aria de operare, înregistrează limite deosebit de scăzute. În aceste condiții, consumurile de apă cresc simțitor depășind capacitatea maximă de pompare, iar rezervoarele care în condiții normale sunt pline, se golesc cu rapiditate și astfel întreg sistemul de alimentare cu apă este afectat. Astfel, lacul de acumulare Pârcovaci se află în regim de restricție severă, de gradul III,  iar nivelul său de umplere în această perioadă este de 17%.

Pe parcursul anului alimentarea cu apă a localităților se realizează în parametri normali, însă în perioadele caniculare, consumul de apă crește de aproximativ 3 ori. Această creștere este din cauza unui tip de consum caracteristic zonelor periurbane, și anume a folosirii improprii a apei pentru grădinărit și întreținere vegetație. Astfel, se depășește capacitatea maxim proiectată și încep să apară probleme în alimentarea cu apă a consumatorilor, în pofida campaniilor permanente pe care le desfășurăm pentru conștientizarea populației asupra faptului că apa este o resursă limitată.

În aceste condiții, până la dispariția consumurilor improprii, suntem nevoiți să furnizam apă după un program prestabilit, doar în anumite intervale orare și în anumite localități unde apa este folosită în alte scopuri.

Dacă până la data anunțată în prezentul comunicat situația se normalizează, prin înregistrarea unor volume importante de precipitații și implicit reducerea tipului de consum impropriu, atunci APAVITAL S.A. va putea asigura furnizarea apei în regim normal.

Astfel, în perioada 115 octombrie 2024 (inclusiv), pentru refacerea rezervelor de apă potabilă, APAVITAL S.A. se află în neplăcuta situație de a furniza apă potabilă după program, zilnic, în intervalul orar estimat 6.00 – 9.00, către utilizatorii din localitățile: Ceplenița, Buhalnița, și Poiana Mărului din comuna Ceplenița.

În localitățile în care sunt programe de furnizare, alimentarea cu apă  va începe la ora menționată în prezentul comunicat, dar există posibilitatea ca unii utilizatori care sunt branșați în punctele cele mai dezavantajoase (capăt de rețea, imobile supraetajate, branșamente subdimensionate, cote mai înalte), să nu poată beneficia de apă potabilă la ora anunțată, alimentarea efectivă în aceste cazuri urmând să se realizeze doar după amorsarea completă a sistemului.

La reluarea furnizării, există posibilitatea ca apa să înregistreze valori mai mari ale parametrului turbiditate, situație în care robinetul trebuie lăsat deschis timp de câteva minute, pentru ca apa să revină la caracteristicile normale de potabilitate. Dacă situația persistă, sunați la APAVITAL S.A., iar o echipă de lucru specializată se va deplasa în zonă pentru a soluționa problema sesizată. 

În vederea evitării eventualelor efecte negative cauzate de lipsa apei, APAVITAL S.A. recomandă utilizatorilor afectați să-şi creeze rezerve de apă potabilă pentru perioada de întrerupere.

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 0232.969.