CONDIȚII DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR
Documentațiile pentru obținerea avizului/proiectului pentru apă și/sau canalizare se pot depune:
- ONLINE
Pe site-ul APAVITAL S.A prin intermediul organizatorului, accesând secțiunea ’’Depunere documente’’
După completarea tuturor câmpurilor obligatorii solicitate se pot încărca fișierele.
Pentru fluidizarea activității de procesare, vă rugăm ca toate formularele să fie completate integral și să fie atașate toate documentele necesare conform tipului de aviz solicitat din formularul F089.1/F089.2.
Fișierele care urmează a fi încărcate prin apăsarea butonului Choose File să fie în format PDF, arhivă ZIP sau RAR.
Documentele trebuie să fie descărcate în dispozitivul utilizat. În situația în care documentele sunt salvate în conturi personale de stocare online (Cloud, Google Drive etc.) – acestea nu pot fi transmise.
Dimensiunea maximă a tuturor documentelor să nu fie mai mare de 10 MB.
Procesul de depunere se consideră încheiat cu succes, atunci când apare mesajul – Documentele au fost transmise cu succes.
Numărul de înregistrare se primește doar în momentul procesării documentației și doar dacă aceasta este completă, prin primirea facturii aferentă tipului de aviz solicitat pe adresa de e-mail înregistrată la depunerea documentației pe organizator.
În cazul documentației incomplete, solicitantului i se va comunica printr-un e-mail sau telefonic completările necesare.
În functie de numărul documentațiilor și perioada depunerii (zile libere legale, zile de weekend), timpul de verificare a cererii și documentelor depuse, poate varia între 1-5 zile.
- ONLINE – pe pagina pusă la dispoziţie https://edirect.e-guvernare.ro, cu respectarea condițiilor de depunere a documentelor menționate pe site.
- ÎN FORMAT FIZIC
La Oficiul de primire/eliberare a documentelor de la sediile APAVITAL S.A:
Ghișeu Iași - str. Mihai Costăchescu, nr 6, Iași
Ghișeu Pașcani – str. Grădiniței, nr 25, Pașcani
Ghișeu Târgu Frumos – str. 22 Decembrie 1989, nr.6, Târgu Frumos
Ghișeu Municipiul Roman– în curs de deschidere
Prezentarea la birou in vederea depunerii dosarului se face cu toate formularele completate, însoțite de documentele solicitate conform tipului de aviz și contract.
În vederea eficientizării activității de depunere documentații, vă rugăm ca toate documentele să fie decapsate.
În cazul prezentării documentelor originale APAVITAL S.A, nu își asumă răspunderea în cazul deteriorării acestora.
Documentele solicitate se folosesc strict pentru procesarea documentației, în vederea obținerii avizului și a contractului
Formularele completate împreună cu documentele solicitate se vor scana, în format A4, în vederea creării dosarului electronic și se returnează solicitanților/împuterniciților acestora.
Pentru păstrarea limitelor de discreție, în încăpere va intra un singur solicitant pentru fiecare birou.
Ghișeul este conceput doar pentru primire și eliberare documente. Pentru alte tipuri de probleme vă rugăm să apelați Centrul Unic de Apel la numărul de telefon 0232.969.
Formulare necesare pentru emiterea avizului și încheierea contractului:
- Pentru emiterea avizului – Persoane fizice (PF)
-F-089.1- Cerere emitere aviz persoane fizice sau asociații de proprietari/locatari/chiriași
-F-111- Declarație client persoană fizică
-F012- Cerere încheiere contract utilizatori casnici
-F-540- Informații precontractuale
- Pentru emiterea avizului-Asociații de proprietari/locatari/chiriași (A)
-F089.1-Cerere emitere aviz persoane fizice
-F-111-Declarație client persoana fizică
-F-108 -Cerere încheiere contract asociații de proprietari
-F-540 -Informații precontractuale
- Pentru emiterea avizului-Persoane juridice (PJ)
-F-089.2 – Cerere emitere aviz persoane juridice
-F-011-Cerere încheiere contract agenți economici
-F540 – Informații precontractuale
Formularele pot fi accesate:
-online, pe site-ul www.apavital.ro, secțiunea ’’Cum devin client’’,
-online, pe accesând https://edirect.e-guvernare.ro,
-în format fizic, la sediile APAVITAL S.A menționate anterior
Documentele necesare
Orice solicitant, asociație de proprietari/locatari/chiriași, persoană fizică sau juridică, care dorește un branșament sau un racord de apă și/sau canalizare, trebuie să depună la Oficiul primire și eliberare documente, de la sediile APAVITAL S.A. sau pe paginile puse la dispoziţie, www.apavital.ro şi https://edirect.e-guvernare.ro, cererile tip pentru obținerea avizului/proiectului şi pentru încheierea contractului (disponibile la ghișeu sau online pe paginile de internet menţionate).
La depunerea cererilor tip completate se vor anexa şi documentele enumerate la tipul de aviz solicitat.
Documentele depuse odată cu cererea pentru emiterea avizului vor fi folosite și la cererea pentru încheierea contractului, fără a mai fi necesar să mai fie anexate încă o dată. Excepție face cazul actelor ce au termene de valabilitate ce pot expira (ex.carte de identitae, contract de închiriere, etc.).
La depunerea cererii se vor achita tarifele conform Deciziei nr.29/31.01.2024.
Documente necesare:
I. act de proprietate sau act de dare în folosință – PF, PJ; autorizaţie de construire a imobilului emisă de primăria locală, dacă construcția nu este menționată în actul de proprietate- PF; autorizația de construire a imobilului emisă de primaria locală - nu se aplică în cazul imobilelor proprietatea primăriilor locale – PJ; declaraţie notarială coproprietari/moştenitori când este cazul – PF, PJ
II. act de identitate – PF, act identitate președinte – A; act de identitate administrator –PJ; certificat de înregistrare fiscală CIF, acord de asociere – PF (dacă este cazul), PJ, A;
III. plan de încadrare în zonă sc.1:2000 sau sc. 1:5000– PF, A, PJ
IV. plan de amplasament și delimitare a imobilului sc.1:500 vizat de O.C.P.I. Iaşi - PF, A, PJ
V. extras de carte funciară de informare actualizat la zi – PF, PJ
VI. declaraţie privind inventarul punctelor de consum apă din instalaţia interioară – PF, A (se va completa pe formularul F-111 – Declarație client persoană fizică)
VII. breviar de calcul cu necesar de apă şi stabilirea cantităţii de apă uzată şi meteorică evacuată, întocmit de un proiectant de specialitate, în cazul imobilelor cu altă destinaţie decât locuinţe individuale – PF, PJ
VIII. încheiere de sentinţă judecătorească, privind înfiinţarea asociaţiei de proprietari/locatari/chiriași– A
IX. proces verbal numire/alegere preşedinte – A
X. certificat constatator eliberat de O.R.C. (privind administratorul PJ) – PJ
XI. act de împuternicire/delegare din partea PJ și act de identitate împuternicit/delegat/reprezentant – PJ
XII. certificatul de înregistrare eliberat de O.R.C și certificatul de înregistrare fiscală CIF – PJ
XIII. dovada achitării tuturor debitelor, la zi, emisă de către Asociația de proprietari/locatari/chiriași, privind consumul de apă și deversarea apelor uzate la canalizare. –-PF, PJ pentru pct 1.b); pct 2 din forumular F089.1 si F089.2
XIV. acordul scris al Asociației de proprietari/locatari/chiriași privind execuția noii instalații interioare de apă și modificarea instalației interioare de apă existente (traversarea spațiilor comune/individuale după caz, în funcție de condițiile tehnice din imobilul condomial. – pentru pct 1.b), pct 2-PF, PJ
XV. certificat de urbanism – pct.3 din forumular F089.1 si F089.2- PF,A,PJ
XVI. memoriu tehnic de prezentare a lucrărilor de construire, întocmit de proiectantul de specialitate – pct 3, pct 4, pct 5, pct 8 din forumular F089.1 si F089.2- PF,A,PJ
Pentru ‘’BREVIAR DE CALCUL'' cu necesar de apă și stabilirea cantității de apă uzată și meteorică evacuate, întocmit de un proiectant de specialitate’’ se poate apela 0723.323.580 - Atelierul de Proiectare APAVITAL S.A.
Obținerea Certificatului de Urbanism/acordul administratorului drumului și avizele de la utilități
APAVITAL S.A. verifică în teren condițiile tehnice existente pentru branșarea/racordarea la rețelele publice de apă și de canalizare, după care se întocmește un memoriu și planșele aferente cu soluțiile tehnice stabilite.
Proiectantul din cadrul APAVITAL S.A. transmite memoriul fizic la sediile APAVITAL S.A sau pe e-mail la adresa completată la depunerea documentațiilor pentru obținere aviz/proiect în vederea depunerii de către solicitant la Unitatea Administrativ Teritorială arondată.
După eliberare certificatul de urbanism trebuie depus la registratura APAVITAL S.A.
În baza certificatului de urbanism/acordului administratorului drumului, proiectantul din cadrul APAVITAL S.A. întocmește memorii tehnice pentru obținerea avizelor de coexistență de la utilități (Delgaz Grid, Telekom, Protecția Mediului etc.), care sunt preluate de solicitant și depuse la instituțiile respective.
După obținerea avizelor de utilități, acestea trebuie depuse la registratura APAVITAL S.A.
APAVITAL S.A. eliberează avizul și proiectul pentru execuția branșamentului de apă sau racordului de canalizare.
Clientul este anunțat prin mesaj text (SMS) că se poate prezenta la Oficiul pentru primirea și eliberarea documentelor de la sediul APAVITAL S.A. pentru a ridica avizul și proiectul.
Clientul este anunțat prin mesaj text (SMS), că i s-a trimis pe adresa de e-mail înregistrată la depunerea documentației, avizul/proiectul solicitat, împreună cu un informații privind următorii pași necesari, până la încheierea contractului.
Întrebări frecvente
Întrebarea numărul 1: Ce este avizul definitiv de branşare/racordare şi care sunt documentele necesare pentru a-l obţine?
Conform art. 2., alin (9) din Regulamentul serviciului de alimentare cu apă şi canalizare aprobat prin Hotărârea nr. 21 din 7 august 2019 a Adunării Generale a Asociaţilor din cadrul Asociaţiei Regionale a Serviciilor Apă-Canal Iaşi, avizul de branșare/racordare este documentul scris, emis de operatorul serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare, prin care se stabilesc condiţiile tehnice cu privire la proiectarea, amplasarea şi execuţia branşamentelor de apă, respectiv a racordurilor de canalizare, şi prin care se stabileşte punctul de delimitare dintre reţelele publice şi instalaţiile de utilizare.
Pasul nr. 1: Obţinerea avizului şi proiectului
Orice solicitant, asociație de proprietari/locatari/chiriași, persoană fizică sau juridică, care dorește un branșament sau un racord de apă și/sau canalizare, trebuie să depună la Oficiul primire și eliberare documente, de la sediile APAVITAL S.A. sau pe paginile puse la dispoziţie, www.apavital.ro şi https://edirect.e-guvernare.ro, cererile tip pentru obținerea avizului/proiectului şi pentru încheierea contractului (disponibile la ghișeu sau online pe paginile de internet menţionate ).
La depunerea cererilor tip completate se vor anexa şi documentele enumerate la tipul de aviz solicitat.
Documentele depuse odată cu cererea pentru emiterea avizului vor fi folosite și la cererea pentru încheierea contractului, fără a mai fi necesar să mai fie anexate încă o dată. Excepție face cazul actelor ce au termene de valabilitate ce pot expira (ex.carte de identitate, contract de închiriere, etc.).
La depunerea cererii se vor achita tarifele conform Deciziei nr.29/31.01.2024.
La procesarea documentaţiei de avizare beneficiarului i se întocmeşte factura aferentă tipului de aviz solicitat, iar după confirmarea achitării acesteia, cererea de avizare merge spre procesare la Serviciul Avize.
Timpul de întocmire a avizelor/proiectelor este de 30 de zile de la confirmarea dovezii de plată , însă acesta poate fi prelungit în funcţie de situaţiile tehnice din teren şi/sau completările necesare solicitate de către inginerii de zonă.
Avizul/proiectul de branșare/racordare are valabilitate de 36 de luni de la data emiterii, perioada în care beneficiarul trebuie să finalizeze execuția lucrării și să încheie contractul cu APAVITAL S.A. In caz contrar este necesară reluarea procedurii.
Branşarea/racordarea tuturor utilizatorilor la reţelele publice de apă şi de canalizare se face doar în baza avizului definitiv eliberat de APAVITAL S.A. la cererea utilizatorului, pe baza proiectului de execuţie.
Documente necesare:
I. act de proprietate sau act de dare în folosință – PF, PJ; autorizaţie de construire a imobilului emisă de primăria locală, dacă construcția nu este menționată în actul de proprietate- PF; autorizația de construire a imobilului emisă de primaria locală - nu se aplică în cazul imobilelor proprietatea primăriilor locale – PJ; declaraţie notarială coproprietari/moştenitori când este cazul – PF, PJ
II. act de identitate – PF, act identitate președinte – A; act de identitate administrator –PJ; certificat de înregistrare fiscală CIF, acord de asociere – PF (dacă este cazul), PJ, A;
III. plan de încadrare în zonă sc.1:2000 sau sc. 1:5000– PF, A, PJ
IV. plan de amplasament și delimitare a imobilului sc.1:500 vizat de O.C.P.I. Iaşi - PF, A, PJ
V. extras de carte funciară de informare actualizat la zi – PF, PJ
VI. declaraţie privind inventarul punctelor de consum apă din instalaţia interioară – PF, A (se va completa pe formularul F-111 – Declarație client persoană fizică)
VII. breviar de calcul cu necesar de apă şi stabilirea cantităţii de apă uzată şi meteorică evacuată, întocmit de un proiectant de specialitate, în cazul imobilelor cu altă destinaţie decât locuinţe individuale – PF, PJ
VIII. încheiere de sentinţă judecătorească, privind înfiinţarea asociaţiei de proprietari/locatari/chiriași– A
IX. proces verbal numire/alegere preşedinte – A
X. certificat constatator eliberat de O.R.C. (privind administratorul PJ) – PJ
XI. act de împuternicire/delegare din partea PJ și act de identitate împuternicit/delegat/reprezentant – PJ
XII. certificatul de înregistrare eliberat de O.R.C și certificatul de înregistrare fiscală CIF – PJ
XIII. dovada achitării tuturor debitelor, la zi, emisă de către Asociația de proprietari/locatari/chiriași, privind consumul de apă și deversarea apelor uzate la canalizare. –-PF, PJ pentru pct 1.b); pct 2 din forumular F089.1 si F089.2
XIV. acordul scris al Asociației de proprietari/locatari/chiriași privind execuția noii instalații interioare de apă și modificarea instalației interioare de apă existente (traversarea spațiilor comune/individuale după caz, în funcție de condițiile tehnice din imobilul condomial. – pentru pct 1.b), pct 2-PF, PJ
XV. certificat de urbanism – pct.3 din forumular F089.1 si F089.2- PF,A,PJ
XVI. memoriu tehnic de prezentare a lucrărilor de construire, întocmit de proiectantul de specialitate – pct 3, pct 4, pct 5, pct 8 din forumular F089.1 si F089.2- PF,A,PJ
Pentru ‘’BREVIAR DE CALCUL cu necesar de apă și stabilirea cantității de apă uzată și meteorică evacuate, întocmit de un proiectant de specialitate’’ se poate apela 0723.323.580 - Atelierul de Proiectare APAVITAL S.A.
La depunerea cererii se vor achita tarifele conform Deciziei nr.29/31.01.2024.
În urma cererii, APAVITAL S.A. verifică în teren condițiile tehnice existente pentru branșarea/racordarea la rețelele publice de apă și de canalizare, după care se întocmește un memoriu și planșele aferente cu soluțiile tehnice stabilite.
Proiectantul din cadrul APAVITAL S.A. transmite memoriul fizic la sediile APAVITAL S.A sau pe e-mail la adresa completată la depunerea documentațiilor pentru obținere aviz/proiect în vederea depunerii de către solicitant la Unitatea Administrativ Teritorială arondată.
După eliberare certificatul de urbanism trebuie depus la registratura APAVITAL S.A.
În baza certificatului de urbanism/acordului administratorului drumului, proiectantul din cadrul APAVITAL S.A. întocmește memorii tehnice pentru obținerea avizelor de coexistență de la utilități (Delgaz Grid, Telekom, Protecția Mediului etc.), care sunt preluate de solicitant și depuse la instituțiile respective.
După obținerea avizelor de utilități, acestea trebuie depuse la registratura APAVITAL S.A. APAVITAL S.A. eliberează avizul și proiectul pentru execuția branșamentului de apă sau racordului de canalizare.
Clientul este anunțat prin mesaj text (SMS) că se poate prezenta la Oficiul pentru primirea și eliberarea documentelor de la sediul APAVITAL S.A. pentru a ridica avizul și proiectul.
Clientul este anunțat prin mesaj text (SMS), că i s-a trimis pe adresa de e-mail înregistrată la depunerea documentației, avizul/proiectul solicitat, împreună cu un informații privind următorii pași necesari, până la încheierea contractului.
Pasul nr. 2: Execuţia lucrării
Execuția lucrărilor de branșare și/sau racordare la rețelele publice de alimentare cu apă și/sau canalizare se realizează de către societăți terțe agreate de APAVITAL S.A, cu profil în instalații apă - canal care au încheiat convenții de execuție lucrări cu APAVITAL S.A., pentru Zona Metropolitană Iași și Zona Județeană Iași;
1. După întocmirea avizului/proiectului, beneficiarul este anunțat prin sms/e-mail/telefon de către APAVITAL S.A.că avizul a fost trimis pe adresa de e-mail înregistrată la depunerea documentaţiei sau că se pot prezenta la Oficiile pentru primirea/eliberarea documentelor de la sediile APAVITAL S.A. pentru a ridica avizul și/sau proiectul, în funcţie de situaţie.
2. Beneficiarului i se va înmâna lista cu societățile care execută lucrări în zona sa, aceasta putând fi consultată și pe pagina web, la adresa: https://www.apavital.ro/executia-lucrarii), cât și ''Formularul F- 566 - Informații generale încheiere contract APAVITAL S.A''
3, Execuția lucrărilor de branșament apă/racord canal se efectuează de către o terță parte privată agreată de APAVITAL S.A., conform listei adusă la cunoștintă beneficiarului la momentul eliberarii avizului/proiectului, parte din documentație. În baza acordului dintre părți, executantul de lucrări va realiza branșamente și/sau racorduri la rețelele publice de alimentare cu apă și de canalizare pentru terți, persoane fizice și/sau persoane juridice care au solicitat execuția lucrărilor prevăzute mai sus și care au obținut și prezintă executantului toate documentele legale necesare pentru execuția lucrărilor, inclusiv și în mod special avizul (favorabil) de branșare și/sau racordare, proiectul tehnic de execuție a lucrărilor de branșare/racordare.
4. Firma va anunța APAVITAL S.A. data la care se va executa respectivul branșament sau racord.
5. APAVITAL S.A. se va prezenta la recepția branșamentului/racordului, aplică sigiliul pe contor și încheie procesul verbal de recepție cu firma executantă și beneficiar. Se încheie procesul verbal de recepție doar după ce societățile agreate informează oficial APAVITAL S.A pe căile stabilite în convențiile încheiate, de finalizarea lucrării de execuție.
6. În baza procesului verbal de recepție și a cererii se finalizează contractul.
Secția L.T.E. (pentru Zona Metropolitană Iași) și Secțiile Operaționale ZJI (pentru Zona Județeană Iași, Neamț, Botoșani) au obligația:
- să verifice îndeplinirea condițiilor de branșare și/sau racordare la rețelele publice de alimentare cu apă și de canalizare de către solicitanți, pe baza cererilor și documentelor justificative depuse de către aceștia din urmă la sediul APAVITAL S.A. și cu aplicarea procedurilor interne întocmite în acest sens;
- să solicite și să obțină orice documente suplimentare necesare, conform prevederilor legale aplicabile și/sau procedurilor interne întocmite în acest sens;
- să participe la recepția la terminarea lucrărilor de execuție a branșamentelor și/sau a racordurilor, împreună cu executantul și cu beneficiarul lucrărilor, sens în care va desemna una sau mai multe persoane care vor semna, în numele și pe seama operatorului, procesul verbal de recepție numai după:
- verificarea conformității lucrărilor executate cu prescripțiile/soluțiile tehnice prevăzute de avizul de branșare și/sau racordare, proiectul tehnic de execuție a lucrărilor de branșare/racordare;
- verificarea calității lucrărilor executate și a conformării cu normele tehnice de realizare și de punere în funcțiune a unor astfel de lucrări;
- verificarea la fața locului a lucrărilor executate, atât din punct de vedere tehnic, cât și din punctul de vedere al amplasamentului lor.
Pasul nr. 3: Încheierea contractului
În baza documentelor depuse anterior la pasul nr. 1 - Obținerea avizului/proiectului, (cu excepția actelor care au termene de valabilitate ce pot expira și trebuie actualizate, de exemplu carte de identitate, contract de închiriere, etc.), APAVITAL S.A. procesează contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare.
Beneficiarul este contactat în termen de 30 zile de la eliberarea procesului verbal de recepție a lucrării de branșament/racord, în vederea semnării contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare.
Pentru schimbare utilizator, în cazul în care a fost încheiat un contract de furnizare/prestare servicii de apă și/sau canalizare cu vechiul proprietar, termenul de 30 de zile decurge de la data eliberării avizului schimbare utilizator.
După obținerea avizului, doar semnarea contractului sau a actului adițional conferă calitatea de client APAVITAL S.A pentru serviciile de apă și canalizare.
Punerea în funcțiune a branșamentului/racordului se va face după semnarea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare între APAVITAL S.A în calitate de operator și utilizator, în termenul prevăzut în Regulament.
Daca trec cele 30 de zile și nu ați fost contactat de un reprezentant APAVITAL S.A pentru semnarea și ridicarea unui exemplar din contractul dvs. vă recomandăm să apelați la Centrul de Contact 0232.969 pentru mai multe informații.
Întrebarea numărul 2: Cum fac schimbarea de utilizator, în urma achiziţionării unui imobil?
În cazul schimbării utilizatorului, în urma achiziţionării unui imobil, solicitantul (asociație de proprietari/locatari/chiriași, persoane fizice sau persoane juridice) trebuie să depună o serie de documente specifice enumerate în conținutul formularului tip F-089.1-/F-089.2 Aviz definitiv pentru schimbare utilizator, punctul 5, cât și cererea pentru încheierea contractului.
Formulare necesare pentru emiterea avizului și încheierea contractului pentru schimbare utilizator:
- Pentru emiterea avizului – Persoane fizice (PF)
-F-089.1- Cerere emitere aviz persoane fizice sau asociații de proprietari/locatari/chiriași
-F-111- Declarație client persoană fizică
-F012- Cerere încheiere contract utilizatori casnici
-F-540- Informații precontractuale
- Pentru emiterea avizului-Asociații de proprietari/locatari/chiriași (A)
-F089.1-Cerere emitere aviz persoane fizice
-F-111-Declarație client persoana fizică
-F-108-Cerere încheiere contract asociații de proprietari
-F-540-Informații precontractuale
- Pentru emiterea avizului-Persoane juridice (PJ)
-F-089.2 – Cerere emitere aviz persoane juridice
-F-011-Cerere încheiere contract agenți economici
-F540 – Informații precontractuale
Formularele pot fi accesate:
- -online, pe site-ul www.apavital.ro, secțiunea ’’Cum devin client’’,
- -online, pe accesând https://edirect.e-guvernare.ro,
- -în format fizic, la Oficiul de primire/eliberare a documentelor de la sediile APAVITAL S.A:
-Ghișeu Iasi - str. Mihai Costăchescu, nr 6, Iași
-Ghișeu Pașcani – str. Grădiniței, nr 25, Pașcani
-Ghișeu Târgu Frumos – str. 22 Decembrie 1989, nr.6, Târgu Frumos
-Ghișeu Municipiul Roman– în curs de deschidere
Documentele depuse odată cu cererea pentru emiterea avizului vor fi folosite și la cererea pentru încheierea contractului, fără a mai fi necesar să mai fie anexate încă o dată. Excepție face cazul actelor ce au termene de valabilitate ce pot expira (ex.carte de identitae, contract de închiriere, etc.).
Documente necesare pentru obţinerea avizului pentru schimbare utilizator pentru persoane fizice-PF; asociaţie de proprietari /locatari/chiriași -A sau persoane juridice –PJ:
I. serie contor montat pe bransament – PF, A, PJ
II. act de proprietate sau act de dare În folosință - PF, A, PJ; declarație notarială coproprietari/moștenitori când este cazul – PF, PJ;
III. act identitate - PF, act identitate președinte - A; act de identitate administrator – PJ; certificatul de înregistrare fiscală CIF, acord de asociere – PF (dacă este cazul), PJ, A;
IV. certificat constatator eliberat de O.R.C (privind administratorul PJ)- PJ
V. act de împuternicire/delegare din partea PJ și act de identitate împuternicit/delegat/reprezentant – PJ
VI. act constitutiv PJ/statutul societății – PJ
VII. certificat de înregistrare eliberat de O.R.C și certificatul de înregistrare fiscal CIF - PJ
VIII. plan de încadrare în zonă scara 1:2000 sau scara 1:5000 - PF, A, PJ;
IX.plan de amplasament și delimitare a imobilului sc. 1:500 vizat de O.C.P.I. Iasi– PF, A, PJ
X. extras de carte funciară de informare, actualizat la zi – PF, PJ;
XI. autorizaţia de construire a imobilului emisă de primăria locală, dacă construcția nu este menționată în actul de proprietate - PF, A, PJ;
XII. declaraţia privind inventarul punctelor de consum apă din instalaţia interioară - se va completa formularul F111-Declarație client -PF, A;
XIII. încheierea de sentinţă judecătorească, privind înfiinţarea asociaţiei de proprietari/locatari – A;
XIV. proces-verbal numire/alegere preşedinte – A.
XV. breviar de calcul cu necesarul de apă și stabilirea cantității de apă uzată și meteorică evacuată și memoriul tehnic, întocmit de un proiectant de specialitate - PJ
La depunerea cererii pentru aviz se va achita şi taxa stabilită pentru tipul de aviz:
- taxă aviz schimbare utilizator, în cazul în care a fost încheiat un contract de furnizare/prestare servicii de apă şi/sau canalizare cu vechiul proprietar;
- taxă aviz definitiv de branşare, în cazul în care nu a fost încheiat un contract de furnizare/prestare servicii de apă şi/sau canalizare cu vechiul proprietar, pentru punctul de consum înstrăinat.
Avizul pentru schimbare utilizator se va emite cu condiţia să nu existe datorii pe branşament, iar în unele cazuri vechiul proprietar va solicita în scris rezilierea contractului.
Încheierea contractului pentru schimbare utilizator
După obținerea avizului, doar semnarea contractului sau a actului adițional conferă calitatea de client APAVITAL S.A pentru serviciile de apă și canalizare.
Pentru schimbare utilizator, în cazul în care a fost încheiat un contract de furnizare/prestare servicii de apă și/sau canalizare cu vechiul proprietar, termenul de 30 de zile decurge de la data eliberării avizului schimbare utilizator.
În cazul în care nu a fost încheiat un contract de furnizare/prestare servicii de apă și/sau canalizare cu vechiul proprietar, pentru punctul de consum înstrăinat, termenul de 30 zile pentru încheiere contract/act adițional decurge de la data eliberării procesului verbal de recepție a lucrării de branșament/record.
Daca trec cele 30 de zile și nu ați fost contactat de un reprezentant APAVITAL S.A pentru semnarea și ridicarea unui exemplar din contractul dvs. vă recomandăm să apelați la Centrul de Contact 0232.969 pentru mai multe informații